Du skulle också kunna ta till dig det som sagts, det verkar inte så.
Baserat på att du totalt ignorerar min argumentation, väljer att svara på endast det du vill, ignorerar delar av diskussionen där du redan bevisats fel och sen börjar hävda samma poänger igen?
Nej jag tar till mig endast om du kan göra en sund argumentation.
Men du får ha din åsikt, och jag min.
Sen kanske vi ska undvika ordet censur. En funktions beteende (visa direkt eller efter klick) är knappast censur, jag använde det enbart för att order redan introducerats här.
Ja jag har aldrig hävdat att du inte har rätt till din åsikt. Det är du som har fascistiska tendenser. Jag har hela tiden förespråkat den sidan som säger att folk bör behålla så mkt personlig frihet som möjligt.
Varför ska jag undvika ordet censur? Det är exakt vad du föreslår för din egen vinning på precis varenda människa i Sverige. Att du blundar för det av egoistiska själ fortfarande när du fått det förklarat för dig så många gånger visar på saker vi inte ens ska nämna, då blir diskussionen väldigt låg. Men ta en funderare.
Nya google bildsök underlättar för bildstöld samtidigt som folk inte får den trafik de tänkt sig när de publicerat bilder. Kolla runt lite på utländska fotoforum så kommer du upptäcka att åsikten om googles laglighet med avseende på detta är ifrågasatt. Den tidigare versonen har hamnat i rätten med blandat resultat och det pågår ett antal fall så vi får väl se vartåt det barkar med den nya.
Ja google underlättar för bildstöld, och dom underlättar för folk som gillar att stå på huvet medans dom googlar fram rosa elefanter, dom underlättar även för folk att googla fram en fin bild för att titta på den utan att stjäla den.
Precis som vi var inne på så underlättar kommunen genom att sätta ut cykelställ i staden, för cykeltjuvar.
Och för att göra det ännu tydligare. En kvinna underlättar ju för en våldtäktsman bara genom att gå ut och inte hålla sig inne i hela dagen.
Att sen ta en politiskt lagligt tvång och kraft för att sätta begränsning på människors fria vilja att välja själva är rätt och slätt fascism Du kommer inte ifrån det.
"Samtidigt som folk inte får den trafik de tänkt sig?" Ännu ett helt absurt påstående. Vart får du idén att du kan ha en personlig ide för vilken trafik du ska få i ditt huvud och får du det inte sen så är du censurerad? Nej du är som entreprenör ansvarig för din egen framgång, får du inte den trafik du vill ha så är du inte tillräckligt effektiv. Och jag kan säga dej att tror du att du ska censurera min internetupplevelse för att du surar för att du inte får in folk vart du vill, då får du tänka om.
Folk utomlands diskuterar och tycker som dej? Jo men va fint. Jo det finns säkert väldigt många åsikter här och var och du kan säkert hitta en liten grupp som tycker precis nästan vadsomhelst. Det har dock inget med hur jag motiverar mina åsikter att göra.