Johan Okker
Aktiv medlem
Fredrik_M82 skrev:
och denna sony skärmen, är det en bra skärm för bildredigering osv osv?
mvh
leta i tråden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fredrik_M82 skrev:
och denna sony skärmen, är det en bra skärm för bildredigering osv osv?
mvh
Att leta manuellt är säkert jobbigt man varför inte använda de verktyg som finns tillgängliga?StefanN skrev:
Men visst, jag förstår att det inte är helt hållbart att leta igenom den.
Strålande! Now why didn't I think of that?P.R. skrev:
Att leta manuellt är säkert jobbigt man varför inte använda de verktyg som finns tillgängliga?
I de personliga foruminställningarna (Forum, Dina foruminställningar) ställer man in så att hela tråden ryms på en sida och använder sedan webbläsarens sökfunktion (t.ex. Redigera, Sök på den här sidan... eller Ctrl+F) efter valfritt lämpligt nyckelord. Busenkelt!
Fredrik_M82 skrev:
Ja enda minuset var väl högtalare!
Men vilken upplösning och vilken underbra skärm.
och att man kan koppla skärmen både analogt och digitalt är ju et +!
har beställt ett grafikkort så jag kan köra digital(dvi-d) blir lite bättre kvalité då men inte så märkbart mot analoga.
Denna skärm kan jag rekomendera, hel nöjd!!!
Min skärm uppvisar inga färgskiftningar, vad jag kan se åtminstone. Kan posta ett exempel när jag kommer hem.Andy-Pandy skrev:
Upplever du någon skillnad idet här med "färgskiftningar" (se mitt inlägg ovan)?
Andy-Pandy skrev:
Kan inte mer än hålla med. Har dock inte prövat att köra analogt så det vet jag inget om.
Upplever du någon skillnad idet här med "färgskiftningar" (se mitt inlägg ovan)?
Fredrik_M82 skrev:
tycker INTE du ska acceptera det!
Fredrik_M82 skrev:
lite lite grann....
en sak till med sonyn, de står att det medföljer en avtagbar huv, jag fick ingen sådan och de säger att det inte finns någon sådan, fast det står på alla nätsidor som säljer denna skärm..
är det någon av er andra som fått denna huv?