Fredrik_M82
Aktiv medlem
precis det påpekade jag med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Andy-Pandy skrev:
Upplever DU någon färgskillnad i bilden jag bifogat ovan?
johan.morck skrev:
HUR ska man kunna göra det på en skärmdump? Måste man inte ta en bild av skärmen då. På en annan skärm så behöver du skärmdumpen inte se fel ut, ELLER? Det är ju återgivningen av färger på DIN skärm. En skärmdump fångar inte denna felaktiga/varierande färgåtergivning.
Hahaha, det var humorAndy-Pandy skrev:
Väldigt sant/logiskt...tror jag. *funderar så det knakar* Får väl hem och ta en bild på skärmen istället.
P.R. skrev:
Hahaha, det var humor
Den insikten gör dessutom dialogen som utspann sig tidigare otroligt skojig:
- Upplever DU någon färgskillnad i bilden jag bifogat ovan?
- lite lite grann....
Frågan är nu VEM som skall reklamera sin skärm
Det kunde lika gärna varit jag som suttit och detaljstuderat hans bild och fällt ett utlåtande. Det är så lätt hänt att man ser saker när man letar efter dem. Ta det inte så allvarligt, jag tyckte bara att det var en skojig grej.Fredrik_M82 skrev:
när jag svarade på detta hade jag inte min skärm riktigt inställd eller kalibrerad.
cobraconny skrev:
jag köpte nyligen en packard bell 22"widescreen och enligt mitt tycke är den ett klipp för det priset (3900kr) någon mer som köpt en sådan??
cobraconny skrev:
jag köpte nyligen en packard bell 22"widescreen och enligt mitt tycke är den ett klipp för det priset (3900kr) någon mer som köpt en sådan??