Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bildprogram?
- Trådstartare Fiafii
- Start datum
ulltand
Aktiv medlem
Det finns väl massor effekter i Adobe photoshop Elements, eller?
Du kan iofs tanka ner GIMP ( http://www.gimp.org/ ) och se om du hittar mer pryttlar där.
Till de flesta bildprogram finns effekter, filter etc att kompletter med.
Du kan iofs tanka ner GIMP ( http://www.gimp.org/ ) och se om du hittar mer pryttlar där.
Till de flesta bildprogram finns effekter, filter etc att kompletter med.
Kalle_B
Aktiv medlem
Det brukar ju heta att de blir inte roligare än man gör det till... detta borde väl bildredigeringsprogram vara ett typexempel på...
Ofta krävs ju enorma kunskaper föratt få till en riktigt bra bild och rolig genom effekter...
Adobe Photoshop är väl top ofthe line, men jag tror nog att du kan göra rolgia saker i elements.. det har nog mer på bristande kunskap att göra...
Jag tror nämligen inte du hittar ett program där du trycker på en knapp så blir en ledsen mun till en glad munn utan förarbete...
Bara att tugga i dig det sura äpplet och börja plugga bildredigering! ) Lycka till
Ofta krävs ju enorma kunskaper föratt få till en riktigt bra bild och rolig genom effekter...
Adobe Photoshop är väl top ofthe line, men jag tror nog att du kan göra rolgia saker i elements.. det har nog mer på bristande kunskap att göra...
Jag tror nämligen inte du hittar ett program där du trycker på en knapp så blir en ledsen mun till en glad munn utan förarbete...
Bara att tugga i dig det sura äpplet och börja plugga bildredigering! ) Lycka till
Kalle_B
Aktiv medlem
Om man tycker detta är hysteriskt roligt så är det väl en av få effekter jag vet man kan göra ganska omgående och fort utan minsta förkunskap i Photoshop.... bortsett från dom vanliga effekterna då...
Annars gäller nog idoget studerande och åter studerande....
Annars gäller nog idoget studerande och åter studerande....
Bilagor