Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildprogram?

Produkter
(logga in för att koppla)

Fiafii

Medlem
Hejsan. Jag har nu Adobe photoshop Elements.

Men skulle vilja ha något roligare program, alltså inget vanligt som gör de vanliga. utan roliga effekter och så, så man kan leka med bilderna. Några förslag på program??

Det finns väl massor effekter i Adobe photoshop Elements, eller?

Du kan iofs tanka ner GIMP ( http://www.gimp.org/ ) och se om du hittar mer pryttlar där.
Till de flesta bildprogram finns effekter, filter etc att kompletter med.

Det brukar ju heta att de blir inte roligare än man gör det till... detta borde väl bildredigeringsprogram vara ett typexempel på... :)

Ofta krävs ju enorma kunskaper föratt få till en riktigt bra bild och rolig genom effekter...

Adobe Photoshop är väl top ofthe line, men jag tror nog att du kan göra rolgia saker i elements.. det har nog mer på bristande kunskap att göra...

Jag tror nämligen inte du hittar ett program där du trycker på en knapp så blir en ledsen mun till en glad munn utan förarbete...

Bara att tugga i dig det sura äpplet och börja plugga bildredigering! :)) Lycka till

Om man tycker detta är hysteriskt roligt så är det väl en av få effekter jag vet man kan göra ganska omgående och fort utan minsta förkunskap i Photoshop.... bortsett från dom vanliga effekterna då...

Annars gäller nog idoget studerande och åter studerande....

Bilagor

• 11111111111111111111111111111111111.jpg
    11111111111111111111111111111111111.jpg
    65.5 KB · Visningar: 295
ANNONS