Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildfight?!

Produkter
(logga in för att koppla)
bilden med grävskopan är svar på johanna backteman (blixt gordon) en tidigare bild, bilden med hatten kan man väll kalla ny start för att se om någon kan komma med en större hatt eller kanske 2 eller fler.
 
Senast ändrad:
Tanken är att man skall vara värre än den senaste bilden och med något på samma tema. Du skulle alltså slagit Mikael Anderssons flygbild och sedan skulle nästa person slagit din bild osv.
 
Eftersom hatt tävlingen avgjord så kontrar jag med en bild på massor med människor.
 

Bilagor

  • mycket.jpg
    mycket.jpg
    58.6 KB · Visningar: 144
nä ska vara seriös.kände för att skoja lite..

har dock inte fler människor men där i mot fler fåglar.
 

Bilagor

  • 250307 006.jpg
    250307 006.jpg
    55.7 KB · Visningar: 132
har inte 2 hattar men där i mot 2 mössor, hade vart 3 om inte min bror skymt min kusin som sitter på marken i rött :D
 

Bilagor

  • p1000157.jpg
    p1000157.jpg
    99.1 KB · Visningar: 127
Nää, Filip, nu får du läsa reglerna en gång till! Det är alltså BARA bilden FÖRE din som du ska slå med motivation om varför din bild är bättre.
Precis som Johanna skrev är väl hattävlingen avgjord, DÄR EMOT så funkade det med din bild med fåglarna som var fler (?) än människorna (och att du därmed tyckte att din bild var bättre, antar jag).
 
Så vi fortsätter väl med fåglarna...
Min bild är bättre än din bild för fåglarna är större och mycket vackrare!
 

Bilagor

  • bildfight.jpg
    bildfight.jpg
    71.6 KB · Visningar: 118
Min bild innehåller fler ben än din, fastän det är färre djur. Alltså är min bild bättre.
 

Bilagor

  • 2005-05-21-09-400.jpg
    2005-05-21-09-400.jpg
    39.6 KB · Visningar: 257
dessa tittar även de in i kameran

dessa tittar även de in i kameran och därtill är de höggravida och svarta och är helt unika i sitt slag...och starkare..än kor!

därför är denna bild helt enkelt bäst!
 

Bilagor

  • pict0701.jpg
    pict0701.jpg
    48.6 KB · Visningar: 225
Dessa fåglar har redan fått sina barn och är alltså bättre. Dessutom så springer de i från fotografen.
 

Bilagor

  • redan.jpg
    redan.jpg
    61.1 KB · Visningar: 219
jag har läst reglerna för denna tråd.. men forumet är ju upp byggd på att i stället för hamna under den man besvara så hamnar den sist..vilket gör att bilderna inte kommer i den ordning man vill :( och därför kan uppfattas som om den är induella, där i mot kan jag ha missat med att ge motivering..men då får jag bättre mig på den punken.

fåglarna var svar på massa människor (sammuel A) och mössorna är bättre än hatten för att det är 2 (svar till blixt gordon)..
 
ps82 skrev:
men forumet är ju upp byggd på att i stället för hamna under den man besvara så hamnar den sist..vilket gör att bilderna inte kommer i den ordning man vill :(

Men det är bara den sista bilden du ska tävla mot, inte några tidigare. Därför gäller det att vara snabb också, så ingen annan hinner före med sin bild.
 
dom springer från fotografen för att det är matdax, och vad är godare än gäss jo en tårta. och som alla vet är tårta bäst till kaffet.
 

Bilagor

  • imgp0463.jpg
    imgp0463.jpg
    73.8 KB · Visningar: 213
Kan bara säga grattis till en av de mer långsökta motiveringarna!

Min bild är dock bättre eftersom den visar betydligt nyttigare mat.
 

Bilagor

  • majs.jpg
    majs.jpg
    11.2 KB · Visningar: 188
större och därför ännu nyttigare

den är större och därför nyttigare... än föregående bild...och innehåller mer socker!
därför är denna gula nyttighet bäst!
 

Bilagor

  • större.jpg
    större.jpg
    28.2 KB · Visningar: 183
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.