Annons

Bildfight?!

Produkter
(logga in för att koppla)
FILM) (ulltand skrev:
Kanske fel forum, men eftersom man behöver kommentera så passar inte No word.

I vilket fall, alla har väl kört sten-sax-påse. Det här fungera på ungefär samma sätt.

Jag visar här en bild på en kyrkklocka, och du ska försöka slå det på något sätt. Vilket väljer du själv. Det kan vara en bild på en klocka som är större, som är mer, en kyrka som är högre, snyggare, en himmel som är blåare etc...

Så sätt igång kreativiteten nu! (nämn anledningen till att din bild "slår" föregående bild.)

Det är alltid roligt med nya roliga idéer till trådar att följa i forumet, men det tråkiga äe att det alltid spårar ur, eller rättare sagt tappar temat tycker jag :-(

Rätta mig om jag har fel!
 
Re: Re: Bildfight?!

m.bucht skrev:
Det är alltid roligt med nya roliga idéer till trådar att följa i forumet, men det tråkiga äe att det alltid spårar ur, eller rättare sagt tappar temat tycker jag :-(

Rätta mig om jag har fel!

Spelar väl inte så stor roll?!? Måste hålla med tidigare inlägg att detta var den roligaste tråden på mycket länge eftersom det inte existerade några regler utöver det högst subjektiva - "slå tidigare bild" på något sätt.

Varför förstöra en så rolig ide? Stör man sig behöver man väl inte vara med? Vad är igentligen temat?

Se det för var det är - en kul tidsfördriv samt träning i bildseende...

BAW
 
Re: Re: Re: Bildfight?!

Bengus skrev:
Spelar väl inte så stor roll?!? Måste hålla med tidigare inlägg att detta var den roligaste tråden på mycket länge eftersom det inte existerade några regler utöver det högst subjektiva - "slå tidigare bild" på något sätt.

Varför förstöra en så rolig ide? Stör man sig behöver man väl inte vara med? Vad är igentligen temat?

Se det för var det är - en kul tidsfördriv samt träning i bildseende...

BAW


Okay då har jag fattat reglerna och vi kör vidare ;-)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.