Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bildfight?!
- Trådstartare ulltand
- Start datum
RolandLarsson
Aktiv medlem
Underbar tråd. Jag brukar inte skratta åt dom trådar jag läser men denna är kul.
/Roland
/Roland
avslutat_bj
Aktiv medlem
Ralph L skrev:
Också ren (nytvättad)
Ännu renare! Ännu inte tvättad med!
Bilagor
amaster
Aktiv medlem
BengtJohnsson skrev:
Ännu renare! Ännu inte tvättad med!
Ännu vimsigare (imsevimsig)
Bilagor
avslutat_bj
Aktiv medlem
amaster skrev:
Ännu vimsigare (imsevimsig)
Spinner mer! (Jo, han är snäll. Tro det om ni vill)
avslutat_bj
Aktiv medlem
Ooops... Här är bilden
avslutat_bj
Aktiv medlem
m.bucht
Aktiv medlem
FILM) (ulltand skrev:
Kanske fel forum, men eftersom man behöver kommentera så passar inte No word.
I vilket fall, alla har väl kört sten-sax-påse. Det här fungera på ungefär samma sätt.
Jag visar här en bild på en kyrkklocka, och du ska försöka slå det på något sätt. Vilket väljer du själv. Det kan vara en bild på en klocka som är större, som är mer, en kyrka som är högre, snyggare, en himmel som är blåare etc...
Så sätt igång kreativiteten nu! (nämn anledningen till att din bild "slår" föregående bild.)
Det är alltid roligt med nya roliga idéer till trådar att följa i forumet, men det tråkiga äe att det alltid spårar ur, eller rättare sagt tappar temat tycker jag :-(
Rätta mig om jag har fel!
Bengus
Aktiv medlem
Re: Re: Bildfight?!
Spelar väl inte så stor roll?!? Måste hålla med tidigare inlägg att detta var den roligaste tråden på mycket länge eftersom det inte existerade några regler utöver det högst subjektiva - "slå tidigare bild" på något sätt.
Varför förstöra en så rolig ide? Stör man sig behöver man väl inte vara med? Vad är igentligen temat?
Se det för var det är - en kul tidsfördriv samt träning i bildseende...
BAW
m.bucht skrev:
Det är alltid roligt med nya roliga idéer till trådar att följa i forumet, men det tråkiga äe att det alltid spårar ur, eller rättare sagt tappar temat tycker jag :-(
Rätta mig om jag har fel!
Spelar väl inte så stor roll?!? Måste hålla med tidigare inlägg att detta var den roligaste tråden på mycket länge eftersom det inte existerade några regler utöver det högst subjektiva - "slå tidigare bild" på något sätt.
Varför förstöra en så rolig ide? Stör man sig behöver man väl inte vara med? Vad är igentligen temat?
BAW
m.bucht
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Bildfight?!
Okay då har jag fattat reglerna och vi kör vidare ;-)
Bengus skrev:
BAW
Okay då har jag fattat reglerna och vi kör vidare ;-)
blixt gordon
Aktiv medlem
Mushkot
Aktiv medlem
Betydligt porrigare och mer flerfärgad solnedgång.Niklas H. skrev:
Firebird - varmast av alla.
Bilagor