Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildfight?!

Produkter
(logga in för att koppla)
Människans spår i naturen kan ses på långt större avstånd än så:

Bilagor

• _mg_9598-01.jpg
    _mg_9598-01.jpg
    87 KB · Visningar: 367
Spår

Spår blev det på gatan,av bildäcken, när jag visade min bästa sida för polisens pike-buss . . . .

Bilagor

• visat_stjarten2.jpg
    visat_stjarten2.jpg
    23.3 KB · Visningar: 374
Re: Re: Spår

red-top skrev:
Njaeaeae - bild på stjärten hade väl vare OK...

Jag tycker Niklas föreläggande fungerar, då det indirekt visar att han moonat på ett klart mer förargelseväckande sätt än bilden innan :D

Min sjärt

red-top skrev:
Njaeaeae - bild på stjärten hade väl vare OK...

Av respekt för Christer Lindh och David Elmfeldt så lägger jag inte upp någon bild på min sjärt, då ögon lätt kan skadas av starka vita ljus......

Re: Re: Re: Spår

AFE skrev:
Jag tycker Niklas föreläggande fungerar, då det indirekt visar att han moonat på ett klart mer förargelseväckande sätt än bilden innan :D
OK då - om de e 'mooning' de kallas - en annan, som inte e à jour me nusvenskan, får vel ge sej...
YoursTruly,
_/h:mad::n:s:N.

Re: Re: Re: Re: Spår

Om detta vore skajdav vore det farligare, men nu är det inte skajdajv. Dock är det vågigare vatten, vilket ändå gör det hela mer vågat.

Bilagor

• skaris.jpg
    skaris.jpg
    24.2 KB · Visningar: 305
Det där var vågat, Henrik! Men, det är inte lika vågigt som det är här, där det dessutom är stenigare.

Bilagor

• vågat.jpg
    vågat.jpg
    86.4 KB · Visningar: 300
Killen på den här bilden klättrade över en ännu större sten.

Bilagor

• img_0090.jpg
    img_0090.jpg
    57 KB · Visningar: 223
boran skrev:
Killen på den här bilden klättrade över en ännu större sten.

Den bilden är ju svår att slå. Men här är det fler som klättrar och de är nog smartare än rödhjälmskillen eftersom de har valt den lätta sidan.

Bilagor

• bjorns_hog.jpg
    bjorns_hog.jpg
    36.4 KB · Visningar: 379
Den här byggnaden på klippan har både närmare till havet och en egen klockstapel (kan ju vara bra att ha en sån ibland..)!

Bilagor

• 48 femöre huvud.jpg
    48 femöre huvud.jpg
    64.7 KB · Visningar: 314
Den här klockstapeln är betydligt högre, och kan dessutom visa tiden :)

Bilagor

• 61527650.domkyrkan_060608.jpg
    61527650.domkyrkan_060608.jpg
    85.6 KB · Visningar: 303
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar