Annons

Bikini/underklädsbilder på mulliga modeller?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jocce

Aktiv medlem
Nån som har lite exempelbilder på Bikini/Bad/underklädsbilder på lite mer "normala" och mulliga tjejer?

Tänkte nämligen försöka övertala tjejen att få ta lite vackra sådana bilder, men vill gärna kunna visa upp hur fint det kan bli!

Själv tycker jag juh att det är finare med lite former på kroppen, men alltid svårt o övertala tjejen! Kanske lite lättare om man har exempelbilder!


/Jocce
 
Tror inte att det är rätt väg att gå. Detta utav den anledningen att risken är alldeles för stor att hon jämför sig med dina exempelbilder och blir än mer negativ till idéen.

Skulle du dessutom få fotografera och misslyckas med att göra bra bilder så lär du få svårt att övertyga henne om att det beror på dig och inte på henne.

Personligen envisades jag med att fotografera min flickvän i alla möjliga sammanhang. Visade bara de bästa bilderna och på så vis övertygade henne om att hon kunde bli bra på bild.

Nu kan jag ta lättklädda bilder på henne utna större problem och jag har dessutom gett henne en förståelse för vad som orsakar olika bildmässiga problem. Så nu blir det inte längre en katastrof varje gång hon ser en misslyckad bild.

Mvh
Maverick
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.