** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

BG-e3

Produkter
(logga in för att koppla)

Daaaaaniel

Aktiv medlem
Köpte en 350d idag. Funderar på att köpa till ett batteri-pack.

Frågan må vara löjlig. Men jag kör på iaf.
Är det enbart en adapter där man kan sätta ett extra batteri, eller ingår batteri?

har kollat runt lite men känner inte att jag fått något säkert svar....?

Daaaaaniel skrev:
Köpte en 350d idag. Funderar på att köpa till ett batteri-pack.

Frågan må vara löjlig. Men jag kör på iaf.
Är det enbart en adapter där man kan sätta ett extra batteri, eller ingår batteri?

har kollat runt lite men känner inte att jag fått något säkert svar....?

Du har möjlighet att sätta i två batterier! Samt att du har avtryckare och de andra knapparna på grepper för porträtt fotografering :)

Hoppas att det besvarade lite!

Edit: en annan sak om du investerar i tung optik så kommer det vara nästintill omöjligt att hantera lilla 350D utan BG !

Hej

Tilläggas kan att en insats för vanliga laddbara 1,5 voltare ingår

Kan vara prakrtiskt om du hamnar i nöd på resor.

Roine

Daaaaaniel skrev:
Tackar för saklig information...Tillslut =P

=))
och för att vara riktigt komplett i informationen:

Det ingår två batterihållare.
Den ena för två Lithium batterier. Du har redan en (den som följde med kameran). Du kan köra på ett batteri, men har alltså plats för en till. Ger längre batteritid.

Den andra hållaren har plats för 6 st vanliga AA batterier. Laddbara eller vanliga alkaliska som du kan köpa i varje affär. Kan vara bra "livlina" om alla laddbara tagit slut. Tror dock inte du får ut många kort på en uppsättninga alkaliska. Men bättre än ingenting i nödsituation.

Obs dock att med två Lithium batterier håller det "hur länge som helst". Lätt 1000 bilder, troligen mycket mer.

/tibor
P.S:
Greppet på kameran blir MYCKET bättre

PS Roine hann före....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar