Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Beställt 350d från Technik Direkt
- Trådstartare toll
- Start datum
Bjelkengren
Aktiv medlem
Ring och fråga. Det brukar lösa de flesta problem. Hon jag pratade med i telefon pratade dessuton bra engelska.
//Uffe
//Uffe
Fia-Mia
Aktiv medlem
toll skrev:
Har beställt en 350D från Technik Direkt för snart 3v sedan. Blev då satt i en kö till kameran. Har ännu inte fått någon leveransdatum. Är det någon som har fått sin 350D från Technik Direkt ännu?
Det är väl största nackdelen med TD, att leveranstiden är okänd.
Maila och fråga, men det är inte säkert att de kan svara...
toll
Medlem
Verkar inte vara så många som fått sin 350d ännu från Technik Direkt. Grattis Daniel till att du har fått din. Det är väl bara att sitta och vänta på julafton, men skillnaden mot riktig jul är att jag inte vet när julafton kommer.
Mina mail till TD som jag skickade för en dryg vecka sedan har jag inte fått svar på. Skulle vilja ringa dem, men eftersom jag sitter på jobbet, så är det problem. Tror inte att arbetsgivaren uppskattar att jag ringer till Tyskland i privatärenden.
Mina mail till TD som jag skickade för en dryg vecka sedan har jag inte fått svar på. Skulle vilja ringa dem, men eftersom jag sitter på jobbet, så är det problem. Tror inte att arbetsgivaren uppskattar att jag ringer till Tyskland i privatärenden.