ErlandH
Aktiv medlem
Nja, jag tänkte nog mest på det där med "naturliga stöd" i skogen. Möter man ett rådjur på skymningspromenaden är det kanske inte läge att fälla upp stativ...Monterad på ett stadigt stativ?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja, jag tänkte nog mest på det där med "naturliga stöd" i skogen. Möter man ett rådjur på skymningspromenaden är det kanske inte läge att fälla upp stativ...Monterad på ett stadigt stativ?
Hur skulle du föresten ställa dig till antisladd om relationen var att du fick en ny Volvo V70 utan antisladd till samma pris som en Nissan Micra med antisladd?
Jag har börjat vela igen, men jag tror att det blir L-objektivet trots allt. Jag kanske är lite dumsnål att inte välja med bildstabilisering, men så får det vara om man har begränsat med pengar, man måste ju leva lite också.
I många fall. Fast, som sagt, kanske inte just när rådjuren dyker upp på skogspromenaden i kvällningen.Kom ihåg att i många fall gör ett kamerastativ samma jobb som IS.
Leta upp ett begagnat så förlorar du inte så mycket om du vill sälja om ett par år.Tack ännu en gång för era svar.
Jag har börjat vela igen, men jag tror att det blir L-objektivet trots allt. Jag kanske är lite dumsnål att inte välja med bildstabilisering, men så får det vara om man har begränsat med pengar, man måste ju leva lite också. Kom även på att mitt macro-objektiv inte har någon bildstabilisering och handhållet ger mycket fina bilder (bir förmodligen finare med IS men det kan jag inte jämföra med).