mac_the_knifes
Avslutat medlemskap
Jag är supernöjd med skärmen. Har precis avslutat ett studiojobb med ett 30-tal kunder och jag tycker att det printade resultatet stämmer mycket väl överens med vad jag ser på skärmen. Som entusiastisk amatör tycker jag att skärmen lever upp till mina förväntningar. Anledningen att jag valde bort 24 tummaren var väl mest priset, den hade säkert varit jättebra den också. Nu när jag har den framför mig tycker jag dock att 22 tum är fullt tillräckligt.
Om man nu ska säga något negativt så skulle det väl vara att bilden skiftar något i framförallt de mörka partierna beroende betraktningsvinkel. Men det är egentligen inte något jag stör mig på, men när jag och min kollega satt och redigerade samtidigt så noterade vi att vi upplevde bilden något annorlunda från våra olika vinklar.
Men avslutningsvis rekommenderar jag den varmt! Särskilt som det ingår en kalibrator till skärmen (något jag tyvärr missade och köpte en extra....)
Om man nu ska säga något negativt så skulle det väl vara att bilden skiftar något i framförallt de mörka partierna beroende betraktningsvinkel. Men det är egentligen inte något jag stör mig på, men när jag och min kollega satt och redigerade samtidigt så noterade vi att vi upplevde bilden något annorlunda från våra olika vinklar.
Men avslutningsvis rekommenderar jag den varmt! Särskilt som det ingår en kalibrator till skärmen (något jag tyvärr missade och köpte en extra....)