Annons

Behöver hjälp med att välja kamera

Produkter
(logga in för att koppla)
Aha. det var ordet "ingen" som fick mig att missuppfatta att du letade efter någon exempelbild.-

Förlåt om det lät tillrättavisande. Var inte menat så.

Har du du bestämt dig för modell är man förstås nyfiken på att veta nu.

.

Ingen fara :) nee har inte bestämt mig än *suck* men det står mellan minoltorna nu... G500, G400 eller z3... vilken tror du? :D kommer säkert aldrig bestämma mig, är ju så svårt!

Önskar ärligt jag kunde ta det enorma ansvaret att tala om för dig vad du ska göra men..nej det kan jag inte. Det är du som är bossen om dina val. Av de valen du sade skulle jag välja Z3 och kanske kunna slippa enbensstativet ibland. Men Z3 är kanske inget att ha med i fickan, den har ju lite kvinnliga kurvor ;-) I ett helt fritt val tar jag Canon ... hrm eller en Nikon.

Lite OT
Vi är så olika och kanske det handlar om att känna sig själv. De bilder jag tar vill jag ha nytta eller glädje av.
Andra gör på annat sätt och i en ytterlighet så knäpper de allt de ser vilket förstås är lika OK för min del. Men jag tror på att man ska lära känna sig själv och vad man vill. Annars blir det lätt bara en pryl som käkar pengar och bidrar att skapa en tom själ som ska dövas med mera köpande. Hu, det var inte riktat mot dig eller någon annan här förstås utan bara lite generellt funderande

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar