Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Begränsa Bildkommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)
hansen2 skrev:
Jag utmålas som sittandes på en hög häst med en åsikt som gick på tvärs med vad jag de facto skrev. Vidare påstår du att jag citerar selektivt - jag citerade *hela* ditt inlägg, inte en punkt försvann.
Jag är inte på långt när kränkt. Men jag tycker det är oseriöst att bemöta kritik på det sätt du gjort i den här tråden. Jag kan förstå att det kan vara jobbigt med kritik. Men man bör nog låta den värsta ilskan klinga av innan man går i svaromål.

/Johan

Ser nu att jag såg fel och formulerade mig fel. Jag menar selektiva svar. Det ber jag om ursäkt för, men knyt gärna an till hårda tag, bättre förr och polisiära insatser i dina svar i förhållande till denna debatt.

Jag vet inte riktigt hur du menar när du vill tillskriva mig ett humör som jag inte har. Ville du balansera så att du också kan få be om ursäkt för oaktsamma formuleringar?
 
elmfeldt skrev:
Ser nu att jag såg fel och formulerade mig fel. Jag menar selektiva svar. Det ber jag om ursäkt för, men knyt gärna an till hårda tag, bättre förr och polisiära insatser i dina svar i förhållande till denna debatt.

Hårda tag och polisiära insatser har inget egenvärde i sig, framför allt inte i diskussioner. De gånger jag efterlyst dem är när jag tycker det behövts för att styra upp funktioner och pooler till den nivå som de sägs ska ligga på.

Jag vet inte riktigt hur du menar när du vill tillskriva mig ett humör som jag inte har. Ville du balansera så att du också kan få be om ursäkt för oaktsamma formuleringar?

Mitt intryck är att du var allmänt snarstucken och trött på kritiken.

/Johan
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.