snap01
Aktiv medlem
Den har inte Terje skapat. Det har redaktionen gjort.
varför har ni skapat den då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den har inte Terje skapat. Det har redaktionen gjort.
Nu när du är med igen passar jag på att fråga varför du på din hemsida publicerar dina bilder i en så liten storlek och låg upplösning? De är ju inte för kommersiell användning.
[...] den här tråden [...] handlar den dock inte om lodjur utan om annat (t.ex. mullvadar och mårdhundar). Det tycks finnas en del oklarheter om detta och tråden är väl rimligen avsedd att reda ut det.
PMD;2207635 Som jag har uppfattat den här tråden så handlar den dock inte om lodjur utan om annat (t.ex. mullvadar och mårdhundar). Det tycks finnas en del oklarheter om detta och tråden är väl rimligen avsedd att reda ut det.[/QUOTE sa:Vad jag har förstått och läst på detta forum så har han förklarat både mullvadsbilden samt om mårdhundarna så varför älta dessa frågan vidare, eller?
Du menar som någon sorts rättegång?
Nej, snarare som en slags lynchmobb förstås. En hövlig och saklig diskussion vore helt fel.
Uppenbarligen!
Läs inlägg #446!
I inlägg #449 tänkte jag att budskapet går nog hem eftersom många här tycks missförstå avsiktligt och tolkar inlägg tvärtom mot vad som står i dem ...
DET var roligtI inlägg #449 tänkte jag att budskapet går nog hem eftersom många här tycks missförstå avsiktligt och tolkar inlägg tvärtom mot vad som står i dem ...
Jag förstod försök till ironi, dvs vad jag uppfattade var ironi. Enstaka inlägg förändrar inte det. Jag har följt den här/de här trådarna och även om lynchmobb är ett starkt ord så har ändå inte hövlighet och respekt eller försök att föra diskussion på ett sakligt sätt varit tongivande.
Jag kan inte påverka vad som redan har skrivits så inlägg #449 (fast tvärtom, kanske jag bör påpeka igen för säkerhets skull) är förstås en uppmaning inför framtiden.
Oavsett ironi, oavsett ordval, oavsett metod så tolkar jag det som att någras avsikt med den här tråden är att ställa Terje till svars för någonting han gjort. Intresset verkar inte ligga i att lära sig något, utan bara att avslöja Terje för fler dumheter än lodjuren.
En helt annan tråd jobbar med att avslöja bedragare på annonsmarknader. Ett vällovligt syfte. Men ibland spårar det ur när man presenterar namn och kontaktuppgifter på personer långt innan bedräglighet är bevisad.
Man får väl helt enkelt sansa sig lite i hur man använder dessa forum och personuppgifter
Jag förstod försök till ironi, dvs vad jag uppfattade var ironi. Enstaka inlägg förändrar inte det. Jag har följt den här/de här trådarna och även om lynchmobb är ett starkt ord så har ändå inte hövlighet och respekt eller försök att föra diskussion på ett sakligt sätt varit tongivande.
Oavsett ironi, oavsett ordval, oavsett metod så tolkar jag det som att någras avsikt med den här tråden är att ställa Terje till svars för någonting han gjort. Intresset verkar inte ligga i att lära sig något, utan bara att avslöja Terje för fler dumheter än lodjuren.
En helt annan tråd jobbar med att avslöja bedragare på annonsmarknader. Ett vällovligt syfte. Men ibland spårar det ur när man presenterar namn och kontaktuppgifter på personer långt innan bedräglighet är bevisad.
Man får väl helt enkelt sansa sig lite i hur man använder dessa forum och personuppgifter