Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Batterigrepp till en A700

Produkter
(logga in för att koppla)

schwantz

Medlem
Någon som har bra tips på vart man kan få tag i ett prisvärt batterigrepp till en A700. Behöver inte tvunget vara som original med möjlighet att göra alla inställningar från greppet.

Hej Per

Jag köpte Nikon original MD-10 för drygt en månad sedan och den fungerar mkt bra. Provat att ha tagit av den, men den kommer tillbaka på med en gång. När man har använt det till högkort, vill man inte vara utan.
Använder mig framför allt av greppet och har flyttar över kamerabatteriet till greppet.
Köpte hos kameradoktorn för 1990:-

Någon som har bra tips på vart man kan få tag i ett prisvärt batterigrepp till en A700. Behöver inte tvunget vara som original med möjlighet att göra alla inställningar från greppet.

Brukar väl då och då dyka upp Sony Orginalgrepp beg här eller på blocket.. Har du kollar på annonserna om där finns nått sådant ?

Kent.... vet du om någon köpt därifrån? Om de är ok. Stör mig inte så mycket att det inte verkar vara några inställningsmöjligheter på själva greppet.

tack för tipset

Jag köpte mitt på tradera. ca 700:- "pirat". Plastigt och endast avtryckaren på det.
Greppet var sådär på det, men det funkar bättre rent ergonomiskt till bilder på högkant än utan.
//Anders

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar