Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Batteri grepp till 300d?
- Trådstartare quackpack
- Start datum
Jocce
Aktiv medlem
Smajly skrev:
Ojdå.. om det är med moms är det ingen tvekan på att beställa.. =)
Jag skickade iväg ett nytt mail just nu till dom med samma frågan och frågan hur lång tid det skulle ta innan dom får hem det och när kund har det i hand.. Får se om det kommer ett svar under morgondagen.
Räkna inte med svar förrens måndag, tvivlar väl på att de jobbar på helgen!
Men meddela oss gärna!
/Jocce
niklasl
Aktiv medlem
Beställde nyligen från Zebramedia (bärbar hårddisk för att tömma CF-kort) och då ingick moms.quackpack skrev:
Jorå bör ju vara med moms! alla priser på hemsidan e väl med moms ink så och 1.500 är ju rätt rimligt då dom tar 1.700 från tyskland med frakt så det är nog troligt... men ja e så sugen helsikes varför är alltid den 25:E så långt bort? :-(
Blev f ö i likhet med en del andra här förbluffad hur snabbt och enkelt det var: Beställde lördag kväll, efter en kvart eller så automatbekräftelse per mail med ordernummer, må morgon ny bekräftelse, fem timmar senare mail om att den skickats och nästa dag (tisdag) fanns en avi om paket att hämta. Betalade med VISA-kort/Paypal. Härligt när det går så här smidigt!
Smajly
Aktiv medlem
Nu blir man ju sugen som attans. Blir en del o handla nu ju.. imorgon ska jag ut o titta på stativ och en bra fotoväska.. Letar efter ett beg. 70-200/4L (men det blir antagligen att beställa ett nytt istället) och nu har ni gjort mig sugen på ett batterigrepp osse..
Okej, inväntar svar på måndag sen är det bara o beställa.. hoppas det går fort att få det och att dom har hemma.
Okej, inväntar svar på måndag sen är det bara o beställa.. hoppas det går fort att få det och att dom har hemma.
niklasl
Aktiv medlem
Jessnet skrev:
Har just monterat batterigreppet som kom från B&H igår.
Vilken skillnad! Bästa tillbehöret jag köpt.
Kan verkligen rekommenderas!
niklasl
Aktiv medlem
Köpte batterigrepp för cirkus 900 utomlands men inte var det för att ha ett extra batteri i...RolandM skrev:
Mitt batteri räcker 300 bilder ungefär och har jag ett batteri till med mig så får jag dubbla mängden bilder och jag spar 1500:_ eftersom jag inte behöver köpa en särskild batterihållaer att ha dem i.
/Roland - som har varit när rallyt men utan kamera.
Om du låter bli att köpa två batterigrepp så spar du dubbelt så mycket! ;-)
Smajly
Aktiv medlem
Fick just svar ang. batterigreppet moms/ej moms och leveranstid.
-------------------------------------------
Hej Benny,
Den kostar 1495:- inklusive moms. Vi har den inte i lager men beställer hem på begäran. Leveranstiden är 1-3 veckor från beställning.
Mvh
Anders
Hej Benny,
Den kostar 1495:- inklusive moms. Vi har den inte i lager men beställer hem på begäran. Leveranstiden är 1-3 veckor från beställning.
Mvh
Anders
Jessnet
Aktiv medlem
quackpack skrev:
Hur lång tid tog det för dig och få greppet? och vilken post metod valde du? =) samt va kosta allr i SEK? =)
Jag beställde lite annat också samtidigt och då blev det billigaste förslaget på frakt, UPS Express(!).
Skickades från B&H den 4:e och kl.10 den 6:e stod dom med paketet utanför dörren! Snabbt
enghell
Aktiv medlem
Jocce skrev:
Gjorde "misstaget" idag att känna på 300D:n med batterigrepp i affären...grr...morr...f-n vad underbar den kändes!
VILL HA!
/Jocce
He he,ja det blir en helt annan kamera med batterigreppet på.Bästa tillbehöret man kan köpa.
Blir mycket bättre balans och stadga i kameran hur man än håller den,vertikalt eller horisontalt....
Rekommenderas!
Jocce
Aktiv medlem
enghell skrev:
He he,ja det blir en helt annan kamera med batterigreppet på.Bästa tillbehöret man kan köpa.
Blir mycket bättre balans och stadga i kameran hur man än håller den,vertikalt eller horisontalt....
Rekommenderas!
..hehe...jo, har förstått det, läst mycket om vad folk tycker om det, och alla säger samma sak!
Därför var jag juh "tvungen" att känna på det..
Och det var som sagt ENORMT underbart!
Har en morbror i Shanghai, skall se om han vill kika på pris där åt mig
/Jocce
Arne S
Aktiv medlem
Billigast i landet??
Har idag beställt ett BG-E1 till min 300D.
Pris: 1350:- + frakt(pf). Kolla in det på
http://www.komplett.se
Det är det billigaste priset i Sverige som jag sett i alla fall. Sen är de inte billiga på allt... (typ BP511)
/Arne S
Har idag beställt ett BG-E1 till min 300D.
Pris: 1350:- + frakt(pf). Kolla in det på
http://www.komplett.se
Det är det billigaste priset i Sverige som jag sett i alla fall. Sen är de inte billiga på allt... (typ BP511)
/Arne S
Arne S
Aktiv medlem
Ja, jag tyckte det verkade hett.
Jag blev lite osäker då de kallar det för "batteriklämma", ett nytt begrepp för mig, så jag slog en signal till deras kundtjänst. Jag fick intrycket att de är seriösa så jag hoppas att jag gjort en bra affär. Sen är det bara 2 x BP 511 som saknas. Får se om det blir original eller något billigare alternativ. Lutar nog åt det senare...
Jag blev lite osäker då de kallar det för "batteriklämma", ett nytt begrepp för mig, så jag slog en signal till deras kundtjänst. Jag fick intrycket att de är seriösa så jag hoppas att jag gjort en bra affär. Sen är det bara 2 x BP 511 som saknas. Får se om det blir original eller något billigare alternativ. Lutar nog åt det senare...