Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bärbara datorer och foto

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Se på TV?

KjellF skrev:
Tveksamt om någon har inbyggd tuner, men http://www.hauppauge.com har USB-baserade TV-kort och det finns säkert nån som har PCMCIA också.
Lite okunnig på detta området...men är detta något man har hemma, eller kan man använda det "på fältet" så att säga?

Finns det externa mottagare som man kan koppla in och ha med sig ute?

Re: Re: Re: Se på TV?

Merlin skrev:
Lite okunnig på detta området...men är detta något man har hemma, eller kan man använda det "på fältet" så att säga?

Finns det externa mottagare som man kan koppla in och ha med sig ute?

Nu har jag inte provat deras USB:are, men gissar att det i ena änden är en USB-kontakt(!) och i andra en vanlig antennkontakt. Sitter du alltså i skogen så måste du ha en vanlig TV-antenn och hålla upp. Sitter du på ett hotell bör du kunna plugga in den i deras uttag, men på hotellet så är nog deras TV bättre...

Re: Re: Re: Re: Se på TV?

KjellF skrev:
Nu har jag inte provat deras USB:are, men gissar att det i ena änden är en USB-kontakt(!) och i andra en vanlig antennkontakt. Sitter du alltså i skogen så måste du ha en vanlig TV-antenn och hålla upp. Sitter du på ett hotell bör du kunna plugga in den i deras uttag, men på hotellet så är nog deras TV bättre...
OK, då vet jag bättre. Tack!

Japp så gott som alla usb möss stöder mac och säkert 80% av oss har andra möss en apples egna ;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar