Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bärbar lagringsmedia?

Produkter
(logga in för att koppla)

thefinger

Aktiv medlem
Epson P-2000 40Gb.
Nikon Coolwalker 30Gb.
Ipod Photo 60Gb.

Någon som har erfarenhet av några av dessa modeller?

Vilken skulle ni välja?

Ingen större erfarenhet av någon av dem, har bara lekt lite med Poden och den var väl lite så där.

Jag hade valt en Epson :) helt klat..

Hade inte riktigt råd och tycker inte att jag har så pass stor nytta av den som jag önskar så jag valde en budgetvariant som inte kan visa bilder..
Raw or nothing :)

Ett annat alternativ kan vara Iriver-H320/340 , om man är ute efter mp3 funktionen också dvs. Vad jag vet så klarar den dock inte RAW i skrivande stund.

mvh
Andreas

Jag har en Epson och är väldigt nöjd med den. Om du söker i forumen får du fram massor med info om den.

mvh

Bent

Jag har använt dom alla tre och Epson är den jag skulle valt. I alla fall om jag skulle använda den till att tömma minneskort med.

iPoden är för slö vid överföring av bilder men är liten, trevlig och lättanvänd. Den har även en riktigt hyffsad komposit-utgång om du vill visa bilderna på en TV.

Nikon är lite trist och har en betydlgt sämre skärm än Epson.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar