Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bärbar lagringsmedia?
- Trådstartare thefinger
- Start datum
Rasmussen
Aktiv medlem
Ingen större erfarenhet av någon av dem, har bara lekt lite med Poden och den var väl lite så där.
Jag hade valt en Epson helt klat..
Hade inte riktigt råd och tycker inte att jag har så pass stor nytta av den som jag önskar så jag valde en budgetvariant som inte kan visa bilder..
Raw or nothing
Ett annat alternativ kan vara Iriver-H320/340 , om man är ute efter mp3 funktionen också dvs. Vad jag vet så klarar den dock inte RAW i skrivande stund.
mvh
Andreas
Jag hade valt en Epson helt klat..
Hade inte riktigt råd och tycker inte att jag har så pass stor nytta av den som jag önskar så jag valde en budgetvariant som inte kan visa bilder..
Raw or nothing
Ett annat alternativ kan vara Iriver-H320/340 , om man är ute efter mp3 funktionen också dvs. Vad jag vet så klarar den dock inte RAW i skrivande stund.
mvh
Andreas
divander
Aktiv medlem
Jag har använt dom alla tre och Epson är den jag skulle valt. I alla fall om jag skulle använda den till att tömma minneskort med.
iPoden är för slö vid överföring av bilder men är liten, trevlig och lättanvänd. Den har även en riktigt hyffsad komposit-utgång om du vill visa bilderna på en TV.
Nikon är lite trist och har en betydlgt sämre skärm än Epson.
iPoden är för slö vid överföring av bilder men är liten, trevlig och lättanvänd. Den har även en riktigt hyffsad komposit-utgång om du vill visa bilderna på en TV.
Nikon är lite trist och har en betydlgt sämre skärm än Epson.