gamleJ
Aktiv medlem
Har inte själv använt HP Spectre-serien, så osäker på dess status gällande pro/konsument (vet ej hur HP räknar den supportmässigt), eller byggkvalitet.
Det sagt så ser den ju annars enormt intressant ut och väldigt välspecifierad ut!
Är själv riktigt nyfiken på skärmen, då kombinationen av både OLED och 4K ser lockande ut (har dock inte tidigare varit så imponerad av just skärmarna hos HP gällande deras LCD-alternativ, på de datorer som jag använt).
Skall verkligen försöka att läsa på mer om den, och att testa den när jag får möjlighet (även om jag inte akut är ute efter någon ny bärbar så lockar verkligen OLED-skärmen).
Den verkar omtyckt bland testare förutom att drivrutinerna för touchpaden är värdelösa enligt några och helt ok enligt andra. Ska vara fixat till 2020-modellerna. Jag tror jag överlever det. Lär spara rätt många sköna lappar. Erbjudandet gick ut igår men hann med en beställning. Hoppas det blir bra. Jag gillar våra hp-datorer på jobbet men de är för andra användningsområden än den jag köpt. Är inte speciellt kräsen inom detta område så blir nog nöjd. Specarna är de bästa jag hittat för 20000kr.