MrLobo
Aktiv medlem
Lars Johnsson skrev:
Alla som haft den minsta kritik blir direkt angripna i jätte-långa svar och de som tycker det är rätt får inte ens en kommentar
ha det bra Lars
Jag spenderar rätt mycket tid läsandes diverse trådar och inlägg här på fotosidan och jag kan inte låta bli att fascineras över hur en del här inne inte kan föra en diskussion utan att absolut regregera till ilska, aggresion och rena personangrepp. Jag varken säger eller menar att Lars Johnsson gjort något av ovanstående, men kan samtidigt inte förstå hans inlägg. Drar man igång en sån här tråd måste man väl naturligtvis precis som Lars Erlandsson gjort få argumentera, försvara och förklara sig utan att det anses som angrepp. Att sedan en del människor så som LE uppenbarligen besitter en större oratorisk förmåga och skriver längre inlägg torde väl bara vara till fördel, han kan åtminstone uttrycka sig vältaligt och korrekt. Jag har läst varje inlägg som är lagt hittills i denna tråd och jag kan inte hitta ett enda angrepp. För det andra skulle jag gärna (angående inga kommentarer till de som stödjer) vilja hänvisa LJ till ett inlägg längre upp där LE tackar alla som visat sitt stöd. Jag vet inte riktigt vad mer han skulle behöva kommentera det.
I denna fråga står jag varken på LE's eller någon annas sida utan tycker helt enkelt bara att flertalet diskussioner här inne brukar ha en övervägande tendens att spåra ur vilket är beklagligt då det inte tillför något som helst gott i diskussionen.
Vad gäller det som den här tråden gällde från början vill jag bara ge LE mitt fulla stöd. Bilderna i sig är varken vackra eller trevliga, men precis som LE antytt att tanken var väcker dom många känslor och tankar. Gillas...!
Rickard Forsman