Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

att bli fotograferad

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tycker att det är roligt att bli fotograferad, speciellt av någon jag känner och har förtroende för förstås.

Det har jag lite svårt för är att jag tycker jag ser så annorlunda ut på bild än i spegeln... antar att jag betraktar mig själv mer kritiskt på bild.
 
Jag hatade tidigare att stå framför en kamera. Sedan började jag leka med självporträtt när jag fick min första digitalkamera. Nu har jag inga större problem att stå framför kameran.

Jag och en kompis använder varandra som modeller eftersom ingen annan har tålamodet... hehe Hon är bäst på studiofotografering och jag är bättre på candids/snapshots. Hon är perfektionist och tar evigheter på att fixa till mig. Bilderna blir dock väldigt fina. Hon säger jag är den enda som har tålamod att stå modell för henne. :) Själv bara tutar och kör jag.
 
när jag tror att jag är snygg så blir jag inte det på bilderna. och när jag är yrvaken och pojkvännen överaskar en med en kamera i fejjan så blir det bra.

strange.

men det är väl förväntningar som spelar in
 
Jag tycker verkligen det är kul att posera framför kameran och bli fotograferad, dock tycker jag sällan om att titta på bilderna sen.

Ibland blir jag bra på bild, ibland inte. Fast på tio år så har jag nog bara sett 4-5 bilder på mig själv som jag riktigt gillar...hmmm... kanske är det därför som jag ägnar mig åt att fotografera istället.
 
nåt jag verkligen har problem med en videokameror.
tur man inte stöter på dom så ofta.
mkt hellre en vanlig kamera då.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.