Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Associationskedja #1
- Trådstartare müsli
- Start datum
ulltand
Aktiv medlem
Hej folks!
Om man som trådskaparen önskar, tar med klockslaget i inlägget, så är det enklare att följa associationerna
Klipp...
"OBS! Med varje bild anges endast klockslaget för det tidigare inlägget med bilden man associerar till. (klockslag finns ju i huvudet längst ner till vänster på varje inlägg) Ingen annan text i inläggen!
...Slut klipp
Om man som trådskaparen önskar, tar med klockslaget i inlägget, så är det enklare att följa associationerna
Klipp...
"OBS! Med varje bild anges endast klockslaget för det tidigare inlägget med bilden man associerar till. (klockslag finns ju i huvudet längst ner till vänster på varje inlägg) Ingen annan text i inläggen!
...Slut klipp
red-top
Aktiv medlem
Onödigt, tycker jag (och uppenbarligen flera med mig), eftersom associationen skall vara till närmast föregående bild. Om man varit för långsam och 'missat tåget' - någon annan har hunnit före - får man 'Redigera' och 'Deleta' inlägget.FILM) (ulltand skrev:
Hej folks!
Klipp...
...Slut klipp
YoursTruly,
_/h:n:s:N.
PS - men att det inte skall vara någon text med, håller jag med om... DS
Senast ändrad:
red-top
Aktiv medlem
F.ö. är trådskaparen inte längre medlem...FILM) (ulltand skrev:
yellow
Avslutat medlemskap
Norin skriver ..."eftersom associationen skall vara till närmast föregående bild..."
Tycker som Norin, närmast föregående bild. Om man inte hinner med, får man avstå och fånga upp nästa association. Ibland skriver jag association: och det jag tänker på. Tycker ni att det är onödigt?
mvh
Barbro
Tycker som Norin, närmast föregående bild. Om man inte hinner med, får man avstå och fånga upp nästa association. Ibland skriver jag association: och det jag tänker på. Tycker ni att det är onödigt?
mvh
Barbro
red-top
Aktiv medlem
Ja.yellow skrev:
Ibland skriver jag association: och det jag tänker på. Tycker ni att det är onödigt?
YoursTruly,
PS - jag tycker att associationen skall vara uppenbar, om inte får vi andra besvara: "Hmmm...!"
DS
yellow
Avslutat medlemskap
red-top skrev:
Ja.
YoursTruly,
Ok! då slutar jag med det.
Barbro
yellow
Avslutat medlemskap
red-top skrev:
Ja.
YoursTruly,
PS - jag tycker att associationen skall vara uppenbar, om inte får vi andra besvara: "Hmmm...!"
DS
Nej, då är det ingen association längre. Den behöver inte vara uppenbar.. Inga begränsningar!
Barbro
red-top
Aktiv medlem
Detta fattar jag inte - sambandet måste väl förstås av betraktarna - och inte bara av fotografen..?yellow skrev:
Nej, då är det ingen association längre. Den behöver inte vara uppenbar.. Inga begränsningar!
Barbro
YoursTruly,
yellow
Avslutat medlemskap
red-top skrev:
Detta fattar jag inte - sambandet måste väl förstås av betraktarna - och inte bara av fotografen..?
YoursTruly,
Tycker vi följer trådskaparens motto: >>"Associationerna kan vara på t ex innehåll, färg, struktur eller form, inga begränsningar där, så länge associationen är urskiljbar."<<
Barbro
red-top
Aktiv medlem
Ja, just det...yellow skrev:
[B ...så länge associationen är urskiljbar."<<
[/B]
YoursTruly,