Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Associationskedja #1

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej folks!

Om man som trådskaparen önskar, tar med klockslaget i inlägget, så är det enklare att följa associationerna :)

Klipp...

"OBS! Med varje bild anges endast klockslaget för det tidigare inlägget med bilden man associerar till. (klockslag finns ju i huvudet längst ner till vänster på varje inlägg) Ingen annan text i inläggen!

...Slut klipp
 
FILM) (ulltand skrev:
Hej folks!

Om man som trådskaparen önskar, tar med klockslaget i inlägget, så är det enklare att följa associationerna :)

Klipp...

"OBS! Med varje bild anges endast klockslaget för det tidigare inlägget med bilden man associerar till. (klockslag finns ju i huvudet längst ner till vänster på varje inlägg) Ingen annan text i inläggen!

...Slut klipp
Onödigt, tycker jag (och uppenbarligen flera med mig), eftersom associationen skall vara till närmast föregående bild. Om man varit för långsam och 'missat tåget' - någon annan har hunnit före - får man 'Redigera' och 'Deleta' inlägget.
YoursTruly,
_/h:mad::n:s:N.
PS - men att det inte skall vara någon text med, håller jag med om... DS
 
Senast ändrad:
Norin skriver ..."eftersom associationen skall vara till närmast föregående bild..."

Tycker som Norin, närmast föregående bild. Om man inte hinner med, får man avstå och fånga upp nästa association. Ibland skriver jag association: och det jag tänker på. Tycker ni att det är onödigt?

mvh
Barbro
 
red-top skrev:
Detta fattar jag inte - sambandet måste väl förstås av betraktarna - och inte bara av fotografen..?
YoursTruly,
_/h:mad::n:s:N.


Tycker vi följer trådskaparens motto: >>"Associationerna kan vara på t ex innehåll, färg, struktur eller form, inga begränsningar där, så länge associationen är urskiljbar."<<

Barbro
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.