Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Anton Corbijn till Lund
- Trådstartare mattias__o
- Start datum
mattias__o
Aktiv medlem
Det brukar vara gratis för studenter. Jag tror att icke studenter behöver betala inträde. Det brukar inte heller finans något förköp utan man får stå och vänta vid entren tills de öppnar.
Jag kan inte garantera att dessa uppgifter stämmer. Men kolla länken i mitt tidigare inlägg. Där kommer nog all info att finnas.
Mattias
Jag kan inte garantera att dessa uppgifter stämmer. Men kolla länken i mitt tidigare inlägg. Där kommer nog all info att finnas.
Mattias
mattias__o
Aktiv medlem
Jag lyckades att komma in och lyssna på Sir George Martin när han var där men räkna med att stå i kö länge
Mattias
Mattias
mipert
Aktiv medlem
Re: Presskort
Men, då förväntar vi oss se dig jobba satan hela kvällen. I samma ögonblick som blixten slutar blixtra kommer jag tala om för tusen frusna studenter som stått i kö utan mat eller pinkeflaska att ”han där (upprört pekfinger) smiter in med presskort utan att jobba”.
;-)
kermodei skrev:
OM man har presskort så slipper man betala OCH stå i kö ; )
Niklas, med presskort
Men, då förväntar vi oss se dig jobba satan hela kvällen. I samma ögonblick som blixten slutar blixtra kommer jag tala om för tusen frusna studenter som stått i kö utan mat eller pinkeflaska att ”han där (upprört pekfinger) smiter in med presskort utan att jobba”.
;-)
globaljuggler
Aktiv medlem
NixXxoN skrev:
Det var riktigt bra det där!
Instämmer till fullo Fina foton och avslappnad attityd!