Annons

Anton Corbijn till Lund

Produkter
(logga in för att koppla)

mattias__o

Aktiv medlem
Tänkte bara meddela att den 5 December kl 19.00 (..) gästar Anton Corbijn studentafton i Lund och håller ett anförande om sitt konstnärskap.

Studentaftons hemsida är för tillfället inte tillgänglig men den ska vara tillbaka snart lovar de.

Mattias

Senast ändrad:
Det brukar vara gratis för studenter. Jag tror att icke studenter behöver betala inträde. Det brukar inte heller finans något förköp utan man får stå och vänta vid entren tills de öppnar.

Jag kan inte garantera att dessa uppgifter stämmer. Men kolla länken i mitt tidigare inlägg. Där kommer nog all info att finnas.

Mattias

Jag lyckades att komma in och lyssna på Sir George Martin när han var där men räkna med att stå i kö länge :)

Mattias

Presskort

OM man har presskort så slipper man betala OCH stå i kö ; )

Niklas, med presskort

Re: Presskort

kermodei skrev:
OM man har presskort så slipper man betala OCH stå i kö ; )

Niklas, med presskort

Men, då förväntar vi oss se dig jobba satan hela kvällen. I samma ögonblick som blixten slutar blixtra kommer jag tala om för tusen frusna studenter som stått i kö utan mat eller pinkeflaska att ”han där (upprört pekfinger) smiter in med presskort utan att jobba”.

;-)

Jag träffade Aton dagen efter på ett galleri här i malmö där han ställde ut ... fick förmånen att ta tre porträttbilder av honom .. måste säga att det var en underlig upplevelse att titta genom sökaren och se Corbijns ansikte där .. stirrandes på en ..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar