Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ang. utökade medlemsskap...
- Trådstartare Paragrafryttaren
- Start datum
RobGum
Aktiv medlem
Hehe! Jag håller med dig Ulf.
Själv har jag precis fyllt i en inbetalningsblankett för ett silvermedlemskap. Tänkte bara lägga till en fråga innan jag går ner till posten.
Jag såg att man kunde lägga till det mesta under bevakningsfunktionerna. Kan man bevaka när en medlem lägger upp nya bilder också? Det är något jag verkligen saknar i nuläget...
/Robert
P.S Tummen upp för dom nya medlemskapen i övrigt. (Även dom "felexponerade" stjärnorna )
Själv har jag precis fyllt i en inbetalningsblankett för ett silvermedlemskap. Tänkte bara lägga till en fråga innan jag går ner till posten.
Jag såg att man kunde lägga till det mesta under bevakningsfunktionerna. Kan man bevaka när en medlem lägger upp nya bilder också? Det är något jag verkligen saknar i nuläget...
/Robert
P.S Tummen upp för dom nya medlemskapen i övrigt. (Även dom "felexponerade" stjärnorna )
xxx
Guest
Hej!
Nyfiken som jag är undrar jag hur många det är som redan silver resp. guldmedlemmar och vilka som tänkt att bli det...
/ Fredrik (blivande silvermedlem)
Nyfiken som jag är undrar jag hur många det är som redan silver resp. guldmedlemmar och vilka som tänkt att bli det...
/ Fredrik (blivande silvermedlem)
xxx
Guest
Haha, det skämtet (eller variationer på det) har jag aldrig hört förut.....
Men tack för tipset!
/ Fredrik
Men tack för tipset!
/ Fredrik