Annons

Ang. utökade medlemsskap...

Produkter
(logga in för att koppla)
Phantom skrev:

Jag tänkte bara att medlemmar som betalar för det, kanske vill att folk lättare ska hitta till deras portfolio. Och ser man en symbol bredvid namnet i tex bildkommentarer så blir man ju lite nyfiken. Stjärnan kanske inte är den bästa symbolen för ändamålet, men en mer neutral/diskret symbol kanske funkar.

japp, visst..en färglös stjärna, kanske? ljusare för silver och mörkare för guld?

Star

Håller med Dig, Jim. Stjärnan sticker litet i ögonen. Den kan ju alla få, bara att betala för funktionen.

Men däremot kan stjärnan visas på personbeskrivningen. Där stör den mindre.

vi skall åtgärda detta (både stjärnan och hur den presenteras). Jag tycker dock att om man som medlem har en portfolio så skall det finnas en liten bild som visar detta, så att medlemmen får mycket besökare till sin Portfolio. Så räkna med att det kommer att bli så.

Star, again.

Bra David att Du lyssnar!

Vi som gick i småskolan i slutet av fyrtio-talet minns dessa stjärnor allt för väl. Då fick man av "fröken" (hon med truls i nacken) en liten guldstjärna i räkneboken. Sedan var det bara att kila hem till morsan och be om utökad veckopeng.

Vad sägs om följande:

Medlemmarna i Naturfotograferna har sitt /N som indikerar tillhöriget.

Skulle inte vi kunna kalla oss för ex. vis:

Stina Svensson /G eller

Stina Svensson /S

Synpunkter på detta förslag?

Kan se att valrörelsen redan startat. Det statsbärande partiet har sina förespråkare de andra sina. Det är mest rättvist om alla får stjärnor av samma slag. Vore det riktigt skulle alla ha samma sorts kamera och fotografera samma motiv. Samtidigt!
Eller?
Us

...det är väl bara lite ovant

...samma här, vi fick guldstjärnor i slutet av 80-talet också. Jag stör mig lika lite då som nu på dessa stjärnor. Problemet, om man nu kan kalla det så, blir ju dessutom än mindre när alla vet vad de betyder. Alla som är medlemmar på Fotosidan kommer förr eller senare vara familjära med dessa guldstjärnor och silverstjärnor och dess betydelse. Därför anser jag inte att de behöver bytas ut till något mer "neutralt". Det kan väl vara så enkelt att det bara är lite ovant i början med dessa stjärnor. Hur som helst, mig stör dom inte överhuvudtaget.

jag blev förvånad...

...att Erik (LeadHead) är så ung. Erik, ta det som en komplimang. Dessutom hör mitt inlägg inte hemma här så alla som stör sig på detta kan lugnt ignorera det och läsa efterföljande inlägg. :D

En spontan reaktion bara

7 bilder/vecka??

Hej hopp!

jag undrar samma sak som Erik D, men som jag inte funnit nåt svar på...
vad gäller för silver o guld? Hur många bilder per vecka får man lägga upp? är det samma som innan eller vad?

sara

Noterat

Oavsett tycke och smak, så tycks stjärnorna ha slocknat. Fanns tydligen fog för påpekandet.

Re: jag blev förvånad...

AJä skrev:
...att Erik (LeadHead) är så ung. Erik, ta det som en komplimang.

Jag får väl göra det då... =)

Hmm... Hoppas jag räknade rätt... Jodå, jag gick i lekis/ettan när Colin Powell och/eller Norman Schwartzkopf (stavn?) stod och predikade USA:s teknologiska överlägsenhet framför stora filmdukar som visade de laserstyrda bombernas framfart över Irak.

Fyller 19 i april.

Det här påminde mig om en sak. Hur vore det om det fanns ett icke-obligatoriskt åldersfält i presentationen?

Jag undrar också varför datan om vilket län man bor i inte finns med i presentationen. Det visas ju när man söker på medlemmar...

Kanske kunde man istället för de ganska laddade stjärnorna bara ha en guld- eller silver färgad boll (cirkel?).

Re: Re: jag blev förvånad...

LeadHead skrev:

Kanske kunde man istället för de ganska laddade stjärnorna bara ha en guld- eller silver färgad boll (cirkel?).

det går ju bra med sjärnor nu..när de bara syns under profilen och direkt under egna bilder, eller hur? :)

Re: Re: Re: jag blev förvånad...

LeadHead skrev:
Hmm... Hoppas jag räknade rätt... Jodå, jag gick i lekis/ettan när Colin Powell och/eller Norman Schwartzkopf (stavn?) stod och predikade USA:s teknologiska överlägsenhet framför stora filmdukar som visade de laserstyrda bombernas framfart över Irak.
Goddamnit! Jag är inte direkt gubbe själv, men det där satte perspektiv på tillvaron! :)

kim99x skrev:
det går ju bra med sjärnor nu..när de bara syns under profilen och direkt under egna bilder, eller hur? :)
Japp, nu är till och med gnällspiken Jim nöjd. Bra David, Christer och Erik!

Jag gick/går i trean när Bush predikade/predikar om Bin Ladin... vilket borde betyda att jag gick i ettan när Powell yttrade sig lika dumt.

Jag fyller också 19 i april :D...

Usch, vilket onödigt inlägg.
Får väl skriva nåt vettigt då

Jag har betalat nu för silvermedlemskap... betyder det att jag kommer få en silverstjärna i min presentation och vid mina bilder?

SinusLinus skrev:

Jag har betalat nu för silvermedlemskap... betyder det att jag kommer få en silverstjärna i min presentation och vid mina bilder?

nä, det blev en fin guldstjärna..:D det kanske var ett misstag? :rolleyes:

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar