Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Andra fotosidor

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Wengman

Ny medlem
Måste börja med att säga att jag tycker att fotosidan är en toppensida men på senast har det känts som om det är helt omöjligt att få någon vettig kritik på bilderna jag lagt upp,det känns som om bilderna drunknar bland alla andra så min fråga lyder helt enkelt:
Vet någon några andra bra sidor som liknar denna, kanske lite mindre eller någon riktigt bra engelsk sådan?

En annan svensk sida (men numera på engelska) som jag tycker har ganska gemytlig och trevlig stämning bland användarna är Mostphotos. Det kan man väl säga är en kombination av fotocommunity och bildbank där du säljer dina bilder antingen royaltyfria till ett fast pris, eller som exklusiva till det pris du själv väljer.

Man lägger upp en egen portfoliosida och bilderna betygssätts och kommenteras av andra medlemmar. Du kan även efterfråga kritik på dina bilder ungefär som här på fotosidan. Nu är den väl kanske lite mer kommersiellt inriktad (och det har nog många i åtanke när de kommenterar också) än den här sidan men om det känns intressant rekommenderar jag ett besök.

Här är en länk till min portfolio:
http://www.mostphotos.com/moori =)

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar