Tony johansson
Aktiv medlem
Och E-Infinity nöjer sig med hälften. Just saying...Allt är inte billigt, kollade Tamron 150-600 G2 för Nikon, och det går på 21993:- Inte för att jag ska köpa den, har den redan.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och E-Infinity nöjer sig med hälften. Just saying...Allt är inte billigt, kollade Tamron 150-600 G2 för Nikon, och det går på 21993:- Inte för att jag ska köpa den, har den redan.
Fantastiskt! Kanske är det samma redaktör som för Blandaren...?Om någon är sugen på att fota nya fågelsorter så ska man skaffa den här holken.
Motivslingan ”Quercus robur” har ett spår som påminner om en nål, tryck på framsidan. Så den kan sättas in perfekt i den naturliga bilden i trädgården och faller knappt av sin kamouflage-effekt när den fästs i ett eke. Inloppshålet har en diameter på 35 mm, tillräckligt stor för ett stort antal inhemska vilda fåglar, som kolmjöl, blomspår, klämma, spärrning och mycket mer. Olika köksorter är glada att se fåglar, eftersom de bekämpar vinkorna i ekprocessen. På baksidan kan spikhjälpen öppnas för att rengöra interiören efter bruttosäsongen. Etthålet är tillverkat av robust björkträ och är väderbeständigt laserat. Spårhålen är ca. 15, 5 x 14, 5 x 30 cm (L x B x H) stor.
dobar 11015e klassisk fågelholk med trädbarkstryck ”Quercus Robur”, mesholk för upphängning, 15,5 x 14,5 x 30 cm, en storlek, ek : Amazon.se: Trädgård
dobar 11015e klassisk fågelholk med trädbarkstryck ”Quercus Robur”, mesholk för upphängning, 15,5 x 14,5 x 30 cm, en storlek, ek : Amazon.se: Trädgårdwww.amazon.se
Skynda fynda! Amazon.se öppnade just. En Canon 5D mark IV för 31889,89:-... bara en kvar.
jag tror inte det.....
Då kanske de skulle ha använt Google Translate också? Inte ens det brukar bli så uselt och märkligt som det här har varit. Jag har noterat att de verkar ha haft några som suttit och städat, för en del saker som uppmärksammats har spårlöst försvunnit.Någon sa att de nog hade väldigt bråttom att få ut sajten för att Google ska hinna indexera innan julhandeln drar igång på allvar. Jag vet inget om sådant, så jag kan inte bedöma om det kan ligga nåt i det.
Attans! Den är slut i lager, och jag som tänkte börja en ny karriär med fotografering av hittills okända fågelarter. Månne kan det vara den extra reklamen den fick i det här forumet som gjorde den så populär.Om någon är sugen på att fota nya fågelsorter så ska man skaffa den här holken.
Motivslingan ”Quercus robur” har ett spår som påminner om en nål, tryck på framsidan. Så den kan sättas in perfekt i den naturliga bilden i trädgården och faller knappt av sin kamouflage-effekt när den fästs i ett eke. Inloppshålet har en diameter på 35 mm, tillräckligt stor för ett stort antal inhemska vilda fåglar, som kolmjöl, blomspår, klämma, spärrning och mycket mer. Olika köksorter är glada att se fåglar, eftersom de bekämpar vinkorna i ekprocessen. På baksidan kan spikhjälpen öppnas för att rengöra interiören efter bruttosäsongen. Etthålet är tillverkat av robust björkträ och är väderbeständigt laserat. Spårhålen är ca. 15, 5 x 14, 5 x 30 cm (L x B x H) stor.
dobar 11015e klassisk fågelholk med trädbarkstryck ”Quercus Robur”, mesholk för upphängning, 15,5 x 14,5 x 30 cm, en storlek, ek : Amazon.se: Trädgård
dobar 11015e klassisk fågelholk med trädbarkstryck ”Quercus Robur”, mesholk för upphängning, 15,5 x 14,5 x 30 cm, en storlek, ek : Amazon.se: Trädgårdwww.amazon.se
Allt är inte billigt, kollade Tamron 150-600 G2 för Nikon, och det går på 21993:- Inte för att jag ska köpa den, har den redan.
Ja, såg det också, därför skrev jag för Nikon, konstigt att det är så mycket dyrare att tillverka fattningen för Nikon, själva objektivet är ju samma.Och om jag inte missade något så var priset för samma (likadant menar jag) objektiv till Canon bara ca 10500kr
Inte vet jag, men Nikon är kanske kameravärldens motsvarighet till Apple när det gäller mobiltelefoner och datorer: I stort sett samma funktion men betydligt dyrare, möjligen lite bättre, i alla fall i ägarnas ögon .Ja, såg det också, därför skrev jag för Nikon, konstigt att det är så mycket dyrare att tillverka fattningen för Nikon, själva objektivet är ju samma.
Jo, jag vet, lägger ut fågelbilder på min instagram och skriver namnen på fåglarna både på svenska och engelska.Talgoxe = ”Great tit” på engelska
Normalt ska det vara samma pris, så är det i sverige i alla fall, men i Amazon det är så många olika försäljare, så det kan skilja en del i pris.Inte vet jag, men Nikon är kanske kameravärldens motsvarighet till Apple när det gäller mobiltelefoner och datorer: I stort sett samma funktion men betydligt dyrare, möjligen lite bättre, i alla fall i ägarnas ögon .
Mest troligt tror jag annars att det är "tyrkfelsnisse" som varit framme. Antingen är det högre priset överdrivet högt eller så är det lägre priset ett riktigt klipp. Det fanns nåt exempel på en produkt som fanns både på den svenska sajten och den tyska, och det var exakt samma pris, numeriskt, på båda sajterna, bara det att det stod € före siffrorna på den tyska och Kr efter siffrorna på den svenska. Det är typ 90% rabatt.
Amazons sida verkar verkligen vara i beta-stadiet. Kollade bara som hastigast prisnivån för Sony 70-350 objektiv: billigast enligt Prisjakt var 9890 kr, och Amazon tar ca 8500 kr. Det är en hel del billigare hos Amazon.
Så man ska nog inte räkna bort Amazon om man är priskänslig och kan stå ut med ordvurpor.