Hela tiden kommer vi in på detta stora problem med kritiken/kommentarerna på bilder..
Jag ser det som att detta är överdrivet STORT.
Det kan finnas någon liten kommentar som skrivs och som lyder ungefär följande: Vilken fin bild!
Men alltså vi kan inte läxa upp varenda en som åtminstone skriver sitt "gillande" till en bild.
Vad jag sett här på fs så har dom flesta som blivit varma i kläderna också utvecklat sina ord under bildkommentarer.
Sen att vi skulle ha stannat upp efter att ha varit nybörjare på fs, så ser inte jag det alls... jag har sagt det tidigare, jag följer många fotografer på denna sida och ser deras utveckling med deras bilder och bildseende.
Likadant är det för mej själv, jag lär mej nya saker varje dag.
Och eftersom mitt liv i stort består av foto, så kommer jag inte stanna "här", utan utvecklas vidare.
Jag har ett mål och dit ska jag!
)
Jag skulle vilja se lite bilder från dom som påstår annat än vad jag skriver... för vissa lägger knappt upp bilder.
Utan är mest koncentrerade på att argumentera i dessa trådar.
Hur utvecklande är det för det fotografiska bildseendet?
Är det kanske där som utvecklingen stannat?
För om man själv inte lägger upp bilder för kritik och heller inte är speciellt intresserad av att ge sej på att skriva lite bildkommentarer, hur mycket utvecklas man då?
Det var lite frågor som jag funderat på.