Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
"Aktuell Fotografering"
- Trådstartare fotojohan
- Start datum
jonaseriksson
Aktiv medlem
Det finns en tidning som heter "Fotografisk Tidskrift".
MVH
Jonas
MVH
Jonas
Bjelkengren
Aktiv medlem
Det finns en engelsk tidning som jag läst en del; Practical Photography.
Loj
Aktiv medlem
Kovo112 skrev:
Tack !! Finns det några fler tidningar än ju just FOTO på marknaden som är ngt att ha ?
Det finns ett flertal engelska och amerikanska tidningar, som är ganska intressanta. Kolla hos närmaste Interpressombud. Även franska och tyska finns om du behärskar språken. I mitt tycke är engelska och amerikanska tidningar lite väl annonstyngda, men det däremellan kan ge en hel del...
mvh Janne
Min uppfattning är att amerikanska tidningar innehåller mer annonser, mer prylar, mer personkult och mindre fotografi än engelska.
Tycker dessutom att det verkar finnas ett annat mönster. Engelska tidningar slutar ofta på "-phy" medan amerikanska slutar på "-pher"
Själv är jag inte så förtjust i idolporträtt så jag föredrar brittiska tidningar.
Tycker dessutom att det verkar finnas ett annat mönster. Engelska tidningar slutar ofta på "-phy" medan amerikanska slutar på "-pher"
Själv är jag inte så förtjust i idolporträtt så jag föredrar brittiska tidningar.
Lex
Aktiv medlem
Ja, om du är intresserad av naturfoto finns den utmärkta tidskriften "Camera Natura" i Sverige.Kovo112 skrev:
Tack !! Finns det några fler tidningar än ju just FOTO på marknaden som är ngt att ha ?
http://www.cameranatura.se/