Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Aktivitet?
- Trådstartare Rudie
- Start datum
Greve Nickon
Aktiv medlem
Danyael_X
Aktiv medlem
Ja jag vet att smålands är aktiva och de flesta nationer jag har pratat med säger att de har sina mörkrum kvar och att det är folk som påtar där då och då, det kommer i vågor.
Jag flyttar fö ner till lund nu i början av september och det hade varit kul om man kunde få till en träff.
Ska vi försöka med en träff igen?
Inget seriöst med Diaprjektor, data projar och sånt utan helt enkelt en opretantios kop kaffe (eller en pint med mumma?)
Chris
Jag flyttar fö ner till lund nu i början av september och det hade varit kul om man kunde få till en träff.
Ska vi försöka med en träff igen?
Inget seriöst med Diaprjektor, data projar och sånt utan helt enkelt en opretantios kop kaffe (eller en pint med mumma?)
Chris
Greve Nickon
Aktiv medlem
Jo men varför inte. Men jag tror att det kan vara en tanke att vänta ett par veckor så att terminen kommer igång, vi kanske kan få med oss ett par novicher också.
Men varför inte sätta ett datum, plats och klockslag redan nu för en kopp kaffe?
Förslag?
Greven
Men varför inte sätta ett datum, plats och klockslag redan nu för en kopp kaffe?
Förslag?
Greven