Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

__Bildspel__Mat&vin__Fre 14/9

Produkter
(logga in för att koppla)
Låter intressant David! Vi får se vad som kommer upp och hur många vi blir !

Monica: Stående är väl nånstans 7-800 har jag för mig, Testa hemma på din egen tv så att bilderna fyller ut!

Bilagor

• 1807-blomster-buske-besk-40.jpg
    1807-blomster-buske-besk-40.jpg
    36.3 KB · Visningar: 250
Testa på min tv? :)
Här finns inga moderna prylar utan endast en gammal 14-tummare. Och jag har ingen dvd-spelare. :)

Datorskärmen är 17 tum. :)

Platsen får gäääääärna vara utanför de hiskeliga biltullarna (som jag kategoriskt vägrar att åka innanför, de ska inte få en spänn av mig!), eller nära centralstaton. Kommer från Uppsala.

Fast de tar 40 spänn dit och 40 spänn tillbaka för bussen. Det är mer än en enkelbiljett på Uppsalapendeln... Men finns det inget annat är det givetvis bättre än inget alls!

Jimmy,

Hur går det med din idé?

Jag ska kolla upp med fotoskolan om vi kan få tillgång till deras nya fräscha lokaler i slutet på veckan.

Bilagor

• uppsala-domkyrka-40k.jpg
    uppsala-domkyrka-40k.jpg
    36 KB · Visningar: 197
mackan skrev:
Jimmy,

Hur går det med din idé?

Jag ska kolla upp med fotoskolan om vi kan få tillgång till deras nya fräscha lokaler i slutet på veckan.

Äh, det var ingen bra idé. Fina, stora platt-teveapparater men tyvärr ingen möjlighet att jacka in egen dator.

Just nu låter det som att Davis förslag är den hetaste kandidaten.

/Jimmy

Jag kollade med fotoskolan idag och det var inget att ha.

Därför föreslår jag att vi bokar din idé David så kan vi lämna plat för ytterliggare några om intresse finns!

Bilagor

• karlbergsskolan-120-sv-40k.jpg
    karlbergsskolan-120-sv-40k.jpg
    38.1 KB · Visningar: 215
Hur många bilder ska man ha med sig? Vi gjorde en sån här grej förut (fast bara med fika), vi var fem pers och hade mellan fem och tio bilder var. Det tog hela kvällen.

Aha, ok, så vil rullar spelen, vi tittar inte och pratar om varje bild? Då hinner vi antagligen mycket mer. Kan man ha en "minnepinne" (finskans bästa ord) istället för en skiva?

Minnepinne, cd-skiva, powerpoint fungerar bra eller så kan man lägga upp den på sin sida så surfar vi till den....

/David

Underhållande!

För att göra kvällen spännande och mångsidig så föreslår jag att vi har varsit tema på bildspelet.

Och här får det bli först till kvarn som gäller..

Sätt upp en lista när ni bestämt er och kolla så ingen annan redan spikat.

1 Mackan
2 Jimmy
3 Monica (Natur)
4 David (Bröllop)
5 Anna
6 Martin

Bilagor

• jenny-mfl-095-40k.jpg
    jenny-mfl-095-40k.jpg
    36.6 KB · Visningar: 184
Åh, helvetehelvetehelvete ... Jag har inte kommit på något tema än! Pentax? - Nä, för brett... Rökande kockar? Nja, lite väl snävt ...

Återkommer så snart jag kommer på något. Räkna med att det blir något krystat.

/Jimmy

Jag har ju nästan bara naturbilder... och sålite "slum" och en del sport, men knappast till 30 bilder. Hade tänkt någon slags blandning jag... I "värsta" fall (om detta är tvingande) tar jag sport. Eller.. jag kan ta Schweiz som tema också kanske?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar