Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

__Bildspel__Mat&vin__Fre 14/9

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, tack för igår! :)
Det var kul att se alla bildspel och jag lärde mig att mina bilder blir snyggast på en PC. ;-)

Tack det samma, alla!
Perfekt mat, perfekta bildspel och perfekta människor plus en rejäl dos inspiration.

Mycket lyckat!
/Jimmy

Ja tack alla, det blev ju riktigt lyckat och intressant!

Och vi spikade väl nästa den 13/12!

Är det nån som ska ut idag? Känner mig lite sugen på att ta en sväng...

//Marcus

Bilagor

• 6898-jon-maffe-plank-sv-40k.jpg
    6898-jon-maffe-plank-sv-40k.jpg
    39.6 KB · Visningar: 75
Kom till Klätterverket i Nacka kring 14.30 och några timmar frammåt och plåta klättrare vet jag :) OBS Svårt ljus, så ha ljusstark glugg, för blixt blir bara märkligt med all krita som flyger i luften. Kan också vara läga ett ringa dem först och fråga om de tar inträde för fotografer.

Jag måste jobba en del idag men har tid för en liten utflykt. Hade du tänkt dig en sväng i city, Mackan? Vädret är ju rätt fint just nu.

/Jimmy

Tyvärr har jag "kommunarrest" så jag får hålla mig till naturfoto på Järvafältet ett tag. ;-)
Ska ut idag och leta höstbilder.

Jag har hittat den låt jag ska ha till nästa bildspel. en låt som gick rätt in i hjärtat. Jag har redan börjat fixa med vilka bilder som ska med och hur jag ska lägga in dom till musiken. Jag hoppas på ett riktigt snöoväder innan lucia eftersom jag behöver en sådan bild. :)

mackan skrev:
Ja nåt i den stilen, kanske leka lite med vidvinkel i city!

Jag körde mitt första pass igår med nya vidvinkeln så det skulle passa mig utmärkt att latja vidare med den.

Jag kan vara på stan 12.30 om det passar.

Bilagor

• imgp5966.jpg
    imgp5966.jpg
    99.3 KB · Visningar: 172
Tack för igår, Pojkar!
Knepigt väder, men ganska skönt att promenera i trots allt. Jag verkar dessutom ha varit på ett rätt abstrakt humör med tanke på bilderna jag kom hem med.

Nåja, några kurvor ...

Bilagor

• imgp6049.jpg
    imgp6049.jpg
    97.9 KB · Visningar: 150
Den nya träffen, den 13/12, har vi någon lokal för den? Önskvärt vore utanför tullarna, så att man slipper passa sista tåget utan kan åka hem när man vill, samt givetvis någonstans där man kan rigga en kanon och en stor duk.

Var på Jannes föredrag om Island hos Ericssons fotoklubb i Kista. Toppenfina lokaler med fast kanon i taket och jätteduk, verkligen bra. Ingen som jobbar, eller har känningar, där?

Det blir nog så att bildspelsträffen på Lucia blir hemma hos Mackan som förra gången. Eller har någon något annat förslag?

Förslag på mat? Glöggparty?
Eller kör vi repris på italienskt?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar