Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

_4 gatufotografer goes Paris_

Produkter
(logga in för att koppla)
Dom var rätt säkra dom där grabbarna. Kanske började dom som den här lilla blådåren. Han höll på att köra omkull mig ;) (bild tagen från höften bakåt)
 

Bilagor

  • imgp6941.jpg
    imgp6941.jpg
    99 KB · Visningar: 386
jido skrev:
Magister Niklas? Det här är ju inte klokt!

Oj, nu minns du mer detaljer än jag gör ;-) Men jag antar att du gick i Haninge... tänkte mer på din tid på Vantör. Du jobbar väll med Dolk numera eller?

Landsort stämmer för Marcus... känns inte som varken du eller jag blev inbitna naturfotografer trots tappert försök :)

Ni verkar haft en kul resa iaf, som sagts tidigare, kul tråd med dokumentära bilder av hög kvallitet utan massa teknik.
 
wikman skrev:
Oj, nu minns du mer detaljer än jag gör ;-) Men jag antar att du gick i Haninge... tänkte mer på din tid på Vantör. Du jobbar väll med Dolk numera eller?

Haninge var det ja. Efter Vantör var jag i stadshuset ett par år men är nu konsult. Åt stadshuset och Dolken ;)
 
Kul att höra från dig igen!

Här kommer en sista för idag.

Armarna ut och jag plåtar mer. Go,go,go vi blir fler och fler! Haha, Magnum bonum :)

Gonatt
 

Bilagor

  • 928-utsträckta-armar-50k.jpg
    928-utsträckta-armar-50k.jpg
    49.2 KB · Visningar: 427
Först ut idag så kanske en bild på Louvren kan smaka
 

Bilagor

  • 325-pyramid-louvre-sv-50k.jpg
    325-pyramid-louvre-sv-50k.jpg
    40 KB · Visningar: 395
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.