Annons

_4 gatufotografer goes Paris_

Produkter
(logga in för att koppla)
Ojojoj vad med bilder. Mina kommer strax, har knappt hunnit packa upp väskan. Ha lite is i magen bara så kommer ni få se ett par av mina med...

/Jon
 
Äntligen, Jon!
Med tanke på hur ofta du dök upp i mina bakgrunder är jag förvånad att du kunnat hålla dig undan så länge ;)
 

Bilagor

  • imgp7709.jpg
    imgp7709.jpg
    97.3 KB · Visningar: 493
Rolig tråd/fotoblogg. Jag besökte Nice i fjol, fick verkligen mersmak på Frankrike. Nu har jag två flygbiljetter till Paris liggande här hemma. Vänta bara tills det blir vår i Paris..
 
Tack, Patrik, Eero och alla ni andra för ert stöd! Kul att tråden inte bara roar oss som var med ;)

Eftersom Monica har fått nog av karlar kanske vi kan svänga över till den kvinnliga delen av Parisarna nu. Tyvärr börjar jag få slut på bilder men ni andra kanske kan bidra ...?
 

Bilagor

  • imgp7793.jpg
    imgp7793.jpg
    58.7 KB · Visningar: 462
Nu när det är jazz på SVT2 kommer jag att tänka på att Mackan pratade om jazzklubbar. Hur blev det med det?
 
Instämmer med Jimmy, verkligen kul att så många besöker tråden och delar med sig av glädjen, det blir ju så mycket roligare att ladda upp fler bilder :)

//Marcus
 
Älskling! Vad sägs om en picknick på taket idag?
 

Bilagor

  • 435-klättrar-tak-sv-50k.jpg
    435-klättrar-tak-sv-50k.jpg
    45.5 KB · Visningar: 437
Tackar, tackar!
För mig var det första gången i Paris sen jag var liten grabb och jag är helt tagen av staden och dess invånare. Vackert i dubbel bemärkelse och en motivflora som aldrig tog slut (till skillnad från minneskorten).
 

Bilagor

  • imgp7178.jpg
    imgp7178.jpg
    71.5 KB · Visningar: 434
Jag tillåter mig att klämma in en visserligen rätt kass bild i er tråd som bara hade som syfte att dokumentera fördomar... :)
 

Bilagor

  • pict0100.jpg
    pict0100.jpg
    53.1 KB · Visningar: 430
Har vi nämnt att Mackan höll på att bli scoopad av ett teve-team?
 

Bilagor

  • imgp6835.jpg
    imgp6835.jpg
    96.5 KB · Visningar: 422
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.