Slan
Aktiv medlem
http://www.fotosidan.se/obj/photo/2550277fb7c08983fe8276b3e89e08c7.jpg
Första testbilden helt oredigerad.
Första testbilden helt oredigerad.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sunderlux skrev:
Vad är det för något upp till höger i himlen? Det ser ut som en bilradio.
Contax skrev:
*host* Jag råkade gå förbi ELFA i Solna idag... 124 kr INKL moms kostar den. 99 kr är EXKL moms.
Jo, alla elfas priser anges exkl. moms.. tyvärr.. men dom har mkt kul att köpa! =)
Slan skrev:
Har inte beskurit den någonting. Bilderna blir i 1024*768.
+
Tycker ändå att det är en relativt trevlig kamera.
Bra bildkvalitet för priset.
-
Pipet som blir när man tar kortet
Brist på bruksanvisning.
Fattar fortfarande inte hur man stänger av den. Finns dock automatisk avstängning.
Graal skrev:
Det fanns en diskussion tidigare om denna kamera men trådstartaren hade tydligen anknytning till Elfa och därför makulerades tråden.
Vad är det för dumheter. Det var jag som startade tråden och jag har inte den minsta anknytning till Elfa. För några år sedan så anlitade de mig som konsult med det var då det.
Innan man makulerar en tråd så borde väl rimligtvis Fotosidan kontakta den som startat den om man har några dubier om dess bakgrund.
Annars bör man be om ursäkt, inte för min skull utan för de andra medlemmar som berövades informationen.
Skriv då för tusan och påpeka det i den tråden!Gunnar Fahlström skrev:
Vad är det för dumheter. Det var jag som startade tråden och jag har inte den minsta anknytning till Elfa. För några år sedan så anlitade de mig som konsult med det var då det.
Innan man makulerar en tråd så borde väl rimligtvis Fotosidan kontakta den som startat den om man har några dubier om dess bakgrund.
Annars bör man be om ursäkt, inte för min skull utan för de andra medlemmar som berövades informationen.