maerklund
Aktiv medlem
Erik_J skrev:
Tyvärr är det precis det testet som de är modifierade för att klara :-(
Kanske det räcker att först formatera i kameran och sedan kolla hur många bilder som ryms??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Erik_J skrev:
Tyvärr är det precis det testet som de är modifierade för att klara :-(
Per Krook skrev:
Den texten läste inte jag. Är det någon som handlat på Technikdirekt nyligen och vet om de alltid kräver ID?
JanOlofHärnström skrev:
Som jämförelse kan det vara bra att veta:
Zebramedia har Ridata 4GB 80x för 2585 kr.
boris.bonasin skrev:
Det verkar vara en allmän prissänkning på gång. Cyberphoto tar, för tillfället, 2395 kr för att SanDisk CompactFlash 4GB Extreme III.
Även Scandinavian Photo har sänkt priset rejält, dock är de dyrare än Cyberphoto.
-Catherine- skrev:
Jag fick just ett mail från technikdirekt som jag inte förstod ett ord utav
Jag gissar att det gäller min beställning och hoppas att det står att beställningen gått igenom och att de nu skall leverera minneskortet till mig.
Varför i himmelens namn kan de inte skriva på engelska så att man har en chans att förstå vad de vill?
Catherine - förstår inte tyska
-Catherine- skrev:
Jag fick just ett mail från technikdirekt som jag inte förstod ett ord utav
Jag gissar att det gäller min beställning och hoppas att det står att beställningen gått igenom och att de nu skall leverera minneskortet till mig.
Varför i himmelens namn kan de inte skriva på engelska så att man har en chans att förstå vad de vill?
Catherine - förstår inte tyska
-Catherine- skrev:
Tusen Tack för tipset!
Babelfish funkade fint. översatte till engelska, och även om det blev lite knasig meningsuppbyggnad så gick det att förstå. Kortet är på väg, och det var ju precis det jag ville höra
Catherine - glad
Stefan Mag skrev:
Men nån som har nåt svar på frågan? Behöver man Extreme CF?
Per Krook skrev:
Har fått en bekräftelse som daterar min beställning till idag (vilket är fel), och säger att "Delivery time not known yet - we will keep you informed". Inte precis det man vill höra (läsa), även om det var på engelska...