Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

3 bilder/vecka

Produkter
(logga in för att koppla)

KVICK

Aktiv medlem
Har testat att lägga upp bilder för första gången. Jag skapade ett album ej publicerat. Till detta album har jag lagt upp och tagit bort bilder för att testa. Har jag genom detta förbrukat mina 3 bilder/vecka även om bilderna är raderade. Jag kan nämligen inte lägg upp fler bilder just nu ?

Ja. Om du ska testa så se till att den nya bilden har samma namn som den du vill ersätta. dvs xxx.jpg

Bildnamnet har inget med saken att göra ("borde" inte ha det ivartfall...)

Om du har raderat bilderna (med Radera-knappen, inte bara avpublicerat dem) skall du kunna ladda upp igen - räknaren summerar antalet inlagda bilder inom senaste perioden, och finns de inte längre så räknas de inte heller med.

Ok. Det jag avsåg vara att om man inte vill få räknaren att ticka så ska bilden ha samma namn som en redan uppladdad. Man skriver över en befintlig med andra ord.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar