Joker
Aktiv medlem
kim99x skrev:
om silver och Guld får högre kvot så är jag nöjd mvh/Kim
ps
med 3/v så skulle det alltså ta 25 veckor att lägga in 75 bilder..ett halvår..
ds
Vilket känns som en befrielse i många fall ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kim99x skrev:
om silver och Guld får högre kvot så är jag nöjd mvh/Kim
ps
med 3/v så skulle det alltså ta 25 veckor att lägga in 75 bilder..ett halvår..
ds
joker skrev:
Vilket känns som en befrielse i många fall ...
Men inte 7 i alla fall väl? Varför inte en skala om t ex 3 till dödliga och 5 till de som öppnat plånboken?elmfeldt skrev:
Jag har läst igenom alla svar och jag tycker att de lutar mot att vi stryper inflödet till 3 per vecka. Eventuellt så skulle Silver och Guld kunna få en högre kvot.
Hoppas verkligen inte det är möjligt, det är i så fall ett kryphål som bör täppas till.sture skrev:
Och vad gäller om Jim och vi andra betalande vill flytta 10 bilder från ett Guldalbum till ett kritiker?
Visst blev det lite fel där va .....Skott skrev:
Bra förändring vad gäller uppladdningshastigheten (även om jag tycker att den borde vara samma för alla men har full förståelse för att den inte är det). När jag idag skulle lägga in några bilder fick jag dock upp följande text:
"Observera att du endast kan ladda upp 7 bilder under 3 dagar. Vi har infört denna regel för att begränsa inflödet av bilder något så att ni skall hinna med att avnjuta och kommentera alla nya bilder."
Tänkte att det var bäst att påpeka det. Enligt texten har ju uppladdningshastigheten höjts...
/ Fredrik
Mats skrev:
Jag tycker det är ok med 3 bilder i veckan.
Det jag är lite frågande till är om det verkligen kommer att höja kvaliteten på bilderna. Vi stryper inflödet för normal medlemen, men låter 7 bilder/vecka vara kvar för silver/guld medlemarna samtidigt som de kan ha fler bilder uppe för kritik. Det är ju inget som säger att jag har bättre kvalitet på min bilder bara för att jag är tex silver medlem.
magnum75 skrev:
Rätt tänkt!
Kvalitet före kvantitiet. Hur många klarar att producera 7 bra bilder i veckan?
/magnus
berga skrev:
Är det inte den dystra verkligheten för de flesta yrkesfotografer?
De måste producera minst en bra bild om dagen.
patrik-skoglow skrev:
Ta bort bilder efter ett par månader istället.
3 är lite lite om man har en kollektion tycker jag!