Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Nikk
Aktiv medlem
Ziesta skrev:
hehe.. Nja.. om det bara ska vara med en spårvagn så kan den ju vara i bakgrunden, men inte vara huvudmotiv.. men om det är spårvagnen man ska skildra så borde den ju vara i centrum..
Min uppfattning är att det är Korsvägen som ska skildras och vara huvudmotiv. Fast Kalle ökade stressen ordentligt med att en spårvagn också ska vara med.
Där stod man alltså med kameran redo på stativ, komposition och exponering inställt ....... men ingen j..vla spårvagn kom innan tiden var ute!
Kalle_B
Aktiv medlem
Uppdraget var att "fotografera korsvägen på ett spännadne sätt, minst en spårvagn måste vara med på bilden."
Nu har alla skickat in sina bilder utom 2 personer som fått uppskov tills måndag/tsidag.
sedan skall jag numrera alla bilderna och alla bilder skall få ett nummer. Dessa kommer ajg lägga ut på en hemsida och adressen dit får ni när allt är klart för röstning.
Jag kan inte garantera att det är klart tills på tisdag eftersom jag har minst sagt fullt upp just nu med jobb. Men jag försöker så fort det bara nånsin går.
Nu har alla skickat in sina bilder utom 2 personer som fått uppskov tills måndag/tsidag.
sedan skall jag numrera alla bilderna och alla bilder skall få ett nummer. Dessa kommer ajg lägga ut på en hemsida och adressen dit får ni när allt är klart för röstning.
Jag kan inte garantera att det är klart tills på tisdag eftersom jag har minst sagt fullt upp just nu med jobb. Men jag försöker så fort det bara nånsin går.
Nikonetha
Aktiv medlem
gaisaren skrev:
Undrar om detta räknas som manipulation
skulle kanske passa in i action temat
Tack o lov att det är en manipulaton och inte en hallucination.. er två i så många uppsättning
Hjälp
Kijana
Aktiv medlem
Nikk skrev:
Där stod man alltså med kameran redo på stativ, komposition och exponering inställt ....... men ingen j..vla spårvagn kom innan tiden var ute!
Skojar du?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Vad är adressen till hemsidan med all info? Har bläddrat igenom en massa sidor men hittar den inte...
Kalle_B
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Tack för det snabba svaret.Kalle_B skrev:
http://www.temp.bexelius.biz/
J.Weinö
Aktiv medlem
gaisaren skrev:
skulle kanske passa in i action temat
Hur många bröder finns det i familjen
nicrosoft
Aktiv medlem
gaisaren skrev:
Har du plockat bort Jörgens mage?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Kalle, på sidan står det Solnedgång/Soluppgång, men skymmning gäller fortfarande va?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Bilderna inskickade nu så ingen behöver svara.Fabian Fogelberg skrev:
Kalle, på sidan står det Solnedgång/Soluppgång, men skymmning gäller fortfarande va?