Annons

1.0.8 firmware till 40D

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: 1.0.8 firmware till 40D

froslunda skrev:
Vad är det för nytt i den?

Från länken:
Fixes a phenomenon in which Image Stabilization operation emits a sound when certain buttons are pressed, with the EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS lens attached to the camera.
Fixes a phenomenon in which the Image Stabilization operation emits a sound from the lens when IS lenses are attached to the camera.
Fixes a phenomenon in which a part of the image looks unnatural when reviewed on the LCD.
Corrects errors in the Spanish and Norwegian menu screens.

Inga revolutionerande (officiella) ändringar, men den finns där i alla fall...

Re: Re: Re: 1.0.8 firmware till 40D

Warbird skrev:
Från länken:
Fixes a phenomenon in which Image Stabilization operation emits a sound when certain buttons are pressed, with the EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS lens attached to the camera.
Fixes a phenomenon in which the Image Stabilization operation emits a sound from the lens when IS lenses are attached to the camera.
Fixes a phenomenon in which a part of the image looks unnatural when reviewed on the LCD.
Corrects errors in the Spanish and Norwegian menu screens.

Inga revolutionerande (officiella) ändringar, men den finns där i alla fall...

Inte mycket att ha för mig med andra ord.
Gunnar

Är det inte lite underligt att en bekant som köpte en 40D nu i början av april hade firmware ver 1.0.3, medan jag som köpte min i september 2007 hade ver 1.0.5?

vaktmästaren skrev:
Är det inte lite underligt att en bekant som köpte en 40D nu i början av april hade firmware ver 1.0.3, medan jag som köpte min i september 2007 hade ver 1.0.5?

Det är säkert bara en kamera som legat på hyllan där han köpte den ifrån ett tag bara.

ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.