Annons

Övernaturligt

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag föreslår att det är en s.k. ghostning.

D.v.s. att sensorn har tidigare fotat ett barn bakifrån och på en senare bild ligger den kvar som en skugga. Ungefär som på plasma-skärmar där gamla bilder delvis kunde "fastna" om man haft de visande en bild för länge (TV-kanalers loggor satt ibland kvar). Dessa försvann sedan efter en liten stund när man "värmt upp" skärmen.
 
Carl, jag tror dig!
Det här händer mig jämt.
 

Bilagor

  • skog_bender_400px.jpg
    skog_bender_400px.jpg
    29.5 KB · Visningar: 547
här är en förstoring

Carl, du har rätt - insåg jag nu plötsligt. Du har fångat en alien på bild! Jag har själv två här hemma. De fastnar på bild rätt ofta. Men sällan finns de på samma plats i sex minuter. Ibland lyckas jag bara fånga ryggarna på dem.

Mina aliens vänder upp och ner på livet och lever rövare. Men de är ändå helt underbara.

Petter ...
 
okej okej, jag är inte säker på vad de är och ju mer ni säger att de inte är de jag tror tror jag mer på er. men jag vet att de inte är en fotograf eller en speaker av något slag. då hade jag skrivit de. just i de området rörde sej bara orienterare faktiskt.

mobba mej gärna
Ni får ursäkta min första post på detta forum. Men jag tycker att det låter lite roligt det här.

"just i de området rörde sej bara orienterare faktiskt"....och vad gjorde du där? Orienterade du eller var du ett vilset troll?
 
Ni får ursäkta min första post på detta forum. Men jag tycker att det låter lite roligt det här.

"just i de området rörde sej bara orienterare faktiskt"....och vad gjorde du där? Orienterade du eller var du ett vilset troll?

Haha..en mycket bra fråga. Jag tror att han är ett vilset troll..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.