petter.oj.norman
Avslutat medlemskap
Trådarkeologi?
Troll kan bli mycket, mycket gamla
Petter ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trådarkeologi?
Troll kan bli mycket, mycket gamla
Petter ...
haha du skämtar aprillo med oss nu va?!Men du måste skoja? Ett område är avspärrat därför drar du direkt slutsatsen att det är ett troll och inte ett barn? Seriöst?
Carl, jag tror dig!
Det här händer mig jämt.
här är en förstoring
Ni får ursäkta min första post på detta forum. Men jag tycker att det låter lite roligt det här.okej okej, jag är inte säker på vad de är och ju mer ni säger att de inte är de jag tror tror jag mer på er. men jag vet att de inte är en fotograf eller en speaker av något slag. då hade jag skrivit de. just i de området rörde sej bara orienterare faktiskt.
mobba mej gärna
Ni får ursäkta min första post på detta forum. Men jag tycker att det låter lite roligt det här.
"just i de området rörde sej bara orienterare faktiskt"....och vad gjorde du där? Orienterade du eller var du ett vilset troll?
Givetvis är det ett barn, det kan ju vem som helst se.Hmm... det ser ut som ett barn i gråa kläder (i hatt och jacka med huva) bakifrån. Själv har jag inte lyckats fånga något övernaturligt på bild - inte än i alla fall. )