Annons

Övergivna hus, fabriker mm

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tack för en trevlig dag! Det var min första träff med Fotosidan - jag hoppas på flera!
Björn
 

Bilagor

  • pict0156_fixad.jpg
    pict0156_fixad.jpg
    39.4 KB · Visningar: 471
Det finns ett övergivet glasbruk i Fåglavik om någon är intresserad. Fåglavik ligger ca 2,5 mil utanför Herrljunga så det är ju inte närstgårds direkt om man bor i Stockholm... Här har någon som heter Adam (temabild.se) varit där: http://www.temabild.se/tema/index.php?gallery=./fabriken

Hittade sidan efter en sökning på Google.

Det är nog dock inte helt riskfritt att vara där, med tanke på gifter och grejer.
 
Tack för Idag, tack för en underbart härlig....

\\Sten
 

Bilagor

  • _mg_0121_60k.jpg
    _mg_0121_60k.jpg
    52.3 KB · Visningar: 447
Mycket trevlig dag, tack för sällskapet. Jag behöver som vanligt några dagar på mig att mogna med bilderna och pilla lite innan jag postar dem.

Jag hittade en mekanisk trådutlösare på golvet inne i byggnaden. Om det är någon som saknar sig så skicka ett mail med adressen.
 
här kommer min bästa bild för dagen. Även jag måste tacka för en trevlig och givande dag.
 

Bilagor

  • dsc_0033mini.jpg
    dsc_0033mini.jpg
    47 KB · Visningar: 410
Spaceman Spiff skrev:
här kommer min bästa bild för dagen. Även jag måste tacka för en trevlig och givande dag.

Vet inte om min skärm är dpligt kalibrerad, men den är välsigt mörk Jon.

Sambon skall titta på galna svenskar som sjuner offentligt så jag har en timme till bildredigering ikväll :)
 
Håller som bäst på med mina bilder. Men nu ska det ju ätas mat också. Återkommer...

Kul att träffa alla förresten!
 
Tack allihop för idag och tack till John som släppte in oss i Ångkraftverket. Det var jätteskoj idag. Det var min första utflykt med Fotosidan, det gav mersmak. Tack för skissen Robert.
 
Ja, fasen vilken skön dag det blev och kul med bra uppslutning, Tack alla!

Första bilden ut blir på Janne i omklädningsrummet..
 

Bilagor

  • janne-a-besk-2100-40k.jpg
    janne-a-besk-2100-40k.jpg
    39.6 KB · Visningar: 380
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.