Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Övergivna byggnader i Malmötrakten

Produkter
(logga in för att koppla)

palatset

Aktiv medlem
Är det nån som vet några coola övergivna byggnader eller liknande i Malmö eller strax utanför? Eller förfallna väderkvarnar... ja ni förstår säkert vad jag är ute efter. Skriv gärna vägbeskrivningar också om det ligger utanför Malmö då jag inte bott här så länge.

Heysan Michael
Kan se att det ¨r l¨nge sen du har skickat in din fråga men svare ändå.
I Limhamns Kalkbrott finns en gammal övergivan cementfabrik. Det är en jätte kul stället at fotografera....kolla mine bilder.
Om du själv känner andre övergivna platser rundt södra sverige är jeg mycket interesseret att höre av. Om du har bil kunde vi kanske göre en tur tilsammans
MVH
Werner

Borde inte...

Sockerbruket vid Hasslarp utanför Ängelholm vara passande? Det står tomt såvitt jag vet. Sen har jag ingen aning om vad som krävs för att få komma in där....

Annars kan du ta dig en tur ut i oljehamnen. Där finns det gamla byggnader och fräck miljö med tåg och industrier.

Ute på Segevång finns det ochså mycket att plåta.

Lycka till !!!

NIKLAS PIKLAS

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto