Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Önskar du dig en digitalkamera i julklapp?
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
JDH
Guest
Det är ingen idé att önska sig en digitalkamera, jag känner nämligen jultomten. Han ger endast bort mjuka paket, typ långkallingar och sådant.
acke
Avslutat medlemskap
Ett digitalt bakstycke till mellanformatarn vore inte dumt att få, men det lär inte hända, av samma skäl som Jim framför.
Förövrigt vore det livsfarligt att önska sig "en digitalkamera" i julklapp. Då finge man ju garanterat någon modell som man absolut inte ville ha. Bättre då att önska sig pengarna och köpa en själv.
Förövrigt vore det livsfarligt att önska sig "en digitalkamera" i julklapp. Då finge man ju garanterat någon modell som man absolut inte ville ha. Bättre då att önska sig pengarna och köpa en själv.
jbomelin
Avslutat medlemskap
Re: why not...
Spara silvret i en liten burk. Förr eller _senare_ har du råd att köpa preciiiis vad du vill...
molla skrev:
annars fortsätter jag gärna och tära på jordens silverresurser.
Spara silvret i en liten burk. Förr eller _senare_ har du råd att köpa preciiiis vad du vill...
Maj-Britt
Medlem
elmfeldt skrev:
Önskar du dig en digitalkamera i julklapp?
Ja så klart att jag önskar mig ett digitalkamera,men det är nog tveksamt att jag får det eftersom det är ganska dyrt iallafall om det ska vara kvalitè. Det blir nog till att jag får vänta några år till...........suck!
Maverick
Aktiv medlem
Sara skrev:
som sagt... En go liten Hasselblad eller Mamiya vore ju inte helt åt skogen...
Får väl gifta mej rikt...tror inte på tomten...
Konstigt hur man INTE kan tro på tomten om man tror på idén att gifta sig rikt
/Maverick
lotelo
Aktiv medlem
Näpp, har väl tänkt tanken digitalt någon gång men vill inte ha någon än på några år. Först vill jag i alla fall lära mig grunderna analogt och inte ha någon chans att "fuska" genom att se motivet i en display. Menar givetvis inte att det är fel men som den nybörjare jag är finns risken att jag skulle bli lat och inte tänka efter hur jag exponerade lika noga om jag hade digitalt..
Men en bra mellanformatare och ny kopieringsapparat som klarar det skulle sitta fint i julklapp förstås..
Men en bra mellanformatare och ny kopieringsapparat som klarar det skulle sitta fint i julklapp förstås..
Lelle70
Aktiv medlem
lotelo skrev:
Näpp, har väl tänkt tanken digitalt någon gång men vill inte ha någon än på några år. Först vill jag i alla fall lära mig grunderna analogt och inte ha någon chans att "fuska" genom att se motivet i en display. Menar givetvis inte att det är fel men som den nybörjare jag är finns risken att jag skulle bli lat och inte tänka efter hur jag exponerade lika noga om jag hade digitalt..
Inte blir du lat, snarare tvärt om.
Jag uppfattar det som att jag blev mera kreativ och lärdomen kommer snabbare.
Vad är det för fel med det?
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.