Dette må da være en spøk? Selvsagt vet jeg alt om deres foretak, men tror du virkelig at jeg på dette forum bretter ut personlige opplysinger om Terje og Malin? Etter å ha fått alt jeg har publisert vridd og vendt, etter å ha mottatt det ene negative etter det andre. Etter å ha lest all skit som er publisert, ting som ikke har grobunn i virkeligheten. Å ja, jeg kunne selvsagt lat være å lese dette, alt er jo frivillig fra min side. Jeg kunne selvsagt lat være å kommentere, også frivillig fra min side. Jeg har i stedenfor prøvd å få noen her inne til å forstå at det ligger en tragedie bak dette. Men nei, la oss også gripe fatt i det og fortelle at det er patetisk av meg å skrive noe slikt. Jeg kjenner Terje bedre enn noen av dere som nå er såret og vonbroten. Jeg har kjent han i 45 år (google gjerne det opp å se om det stemmer) Jeg forsvarer ikke det han har gjort med disse bildene men jeg synes det er patetisk å være vitne til at dere som kaller dere naturfotografer ol kjøper alt Flashback nå publiserer. Og ja, jeg har allerede sett dette spørsmålet ditt dukke opp der. Hvor blåøyde er dere egentlig? Får ikke vridd på de setningene selv, men regner med at det om kort tid er noen andre som utfører den jobben for meg. Så hvorfor fortsetter jeg og lese alt dette? Jeg vet svaret på det, gjør dere?