Det tror inte jag heller, liksom med THs bilder skulle det nog väcka misstänksamhet till slut, och avslöjas om någon plötsligt lyckades så mycket bättre med "omöjliga" bilder. Jag tror inte så många går så långt att man klipper in andras bilder heller, dels är tröskeln rätt hög etiskt så det tar emot för mycket, dels är det ju inte helt lätt att få det bra även om man är duktigare än TH var.
Däremot skulle jag inte bli överraskad om en annan sorts fusk är mer utbrett, nämligen att kombinera ihop sina egna bilder. Det har ju avslöjats att t.ex. sportfotografer klippt in en boll från en annan ruta då en annan bild i serien var bättre men saknade bollen. På samma sätt skulle en naturfotograf kunna kombinera ihop två bilder ur en egen bildserie där inte alla elementen sitter perfekt på en och samma ruta. Två fåglar på samma gren men ingen enskild bild har båda i bra pose samtidigt? Hur många gånger har man inte tagit bilder där den skulle varit bra om det bara inte hade varit för en liten detalj som är fel? Frestelsen är säkert stor för en del, speciellt om man har ett betalt projekt med en deadline. Jag är ingen expert på analys av bilder, men jag föreställer mig att det skulle vara mycket svårt att avslöja det rent tekniskt eftersom ljus, brus och så vidare stämmer, och dessutom finns det ju inga bilder att jämföra med som i THs fall.