klabbarpan
Aktiv medlem
det köper jag icket. No way.
Håller med Erik, trots att det bara är antaganden. Förtroendet för Terje är förbrukat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det köper jag icket. No way.
Mycket lösa antaganden här, ta reda på fakta innan käften glappar.
Mycket lösa antaganden här, ta reda på fakta innan käften glappar.
Read my lips...lodjuret har SOMMARPÄLS! Om man inte sett lodjur i vinterpäls (som jag har...mestadels döda dock) och behöver referens är det bara att jämföra med någon av Terjes tidigare sommarbilder där det var lodjur i VINTERPÄLS
Självklart är bilden tagen någon annan stans.
Hellesø driver helt enkelt med oss. Han sitter nog och småskrattar åt upprördheten i en del inlägg i det här tråden den sista tiden.
De flesta djur byter päls oavsett snö eller ej.
Hellesø driver helt enkelt med oss. Han sitter nog och småskrattar åt upprördheten i en del inlägg i det här tråden den sista tiden.
hold your horses..
återigen är det bättre att ta det lite lugnt tills man har mer på fötterna..att det känns "overkligt" att han fångar lodjur första dagen kan jag väl hålla med om osv men är ingen omöjlighet..det som talar emot är väl såfall brännviden & närheten..och så fall pälsen om den nu inte stämmer..
tagen i djurpark?
för övrigt kan han inte sluta skriva, han måste "batla" vidare mot den andra sidan(vilket han inte är direkt förtjust i)..han ser det fortfarande som en tävling som han måste vinna, vilket han gjorde redan under allt detta uppdagades..
denna fråga har istort sett varit ur världen om han redovisat allt och sen hållit tyst..
istället redovisar han en del, skriver massa tokiga inlägg om både det ena och det andra, bara efter några månader ska fortsätta som naturfotograf som inget hade hänt och ska ha kurser & sen skriver en bok, gissa va den kommer handla om..
måste säga att jag blir jäkligt trött på den mannen..
angående ordet terja, så tycker jag det är en nyhet så det ska tas upp, men kommer inte använda ordet själv..
http://www.fokusark.se/naturfotomag...ng-i-de-djupa-mullsjoskogarna-terje-hellesøn/
Trött på mannen är bara förnamnet. Det är dock intressant ur flera aspekter som inte kan diskuteras här, därför fortsätter jag läsa och analysera mannen.
Herrejösses hur kan någon undgå att se att bild nummer två är ett montage?
Den ser i alla fall oerhört terjad ut i mina ögon, är den bilden bevisad som fuskad, som bild tre är?